Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (opgelost) venster te sluiten, te verkleinen en te vergroten..foetsie!  (gelezen 3230 keer)

Offline elWoodman

• Lid
Ik heb net Ubuntu geïnstalleerd en moet nu ineens de venster via bestand>afsluiten gaan sluiten.
Ik ben ineens de tekentjes: streepje/vierkantje/kruisje op mijn venster kwijt...waar zijn ze, hoe krijg ik ze weer terug?
Enne hoe kan dit?
« Laatst bewerkt op: 2010/05/02, 23:05:34 door Wanda »

Offline elWoodman

• Lid
Ik heb nog gewoon de oude Ubuntu 9.10..........en ze staan helemaal nergens meer!

Offline elWoodman

• Lid
ik heb het van normaal naar geen en weer naar normaal gedaan............en het is er weer!
Raar maar waar..bedankt!

Opgelost!

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Mooi zo. Graag gedaan.  :)

Overigens: de 2D-vensterbeheerder Metacity is superstabiel, maar de 3D-vensterbeheerder Compiz (van de visuele effecten) is niet meer dan redelijk stabiel. Overweeg eens, om de visuele effecten blijvend uit te schakelen....