Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: WYSIWYG werkt niet ...  (gelezen 665 keer)

Offline Pika

• Lid
WYSIWYG werkt niet ...
« Gepost op: 2010/05/01, 20:34:42 »
Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier, en heb meteen een vraag... :-X
even een kleine inleiding. ik draai al geruime tijd windoos7 maar ja je wil wel eens wat anders  =D
Ik heb bijna alles gevonden om zonder Windows te kunnen draaien, werk nu met gmail en google docs etc.
Echter 1 ding krijg ik nog niet voor elkaar, ik heb een eigen website / webwinkel draaien op oscommerce. Daar zit een WYSIWYG editor in. Echter werkt deze alleen maar in IE. Weet iemand van jullie hoe ik deze onder Ubuntu kan laten werken ?

mvg,
Pika aka Patrick

Offline Remuzzz

• Lid
Re: WYSIWYG werkt niet ...
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/01, 22:50:23 »
Hoi Patrick,

Vervelend dat je webstore niet goed werkt in Firefox. Heb je chromium-browser al gerpobeerd? Wellicht dat die het wel doet?

Een ander idee is dat je wellicht de code van webshop kan aanpassen zodatie het wel doet? Zijn verschillende open source editors die prima werken onder andere browsers.

Succes!

Offline Pika

• Lid
Re: WYSIWYG werkt niet ...
« Reactie #2 Gepost op: 2010/05/01, 23:22:48 »
ik heb bijna alle browsers geprobeerd echter zonder resultaat :-(
Helaas ben ik ook niet zo technisch onderlegt dat ik de code kan aanpassen, ik heb het wel geprobeerd maar dan klopt het niet helemaal meer  =D

tis toch raar dat het alleen in IE werkt ??