Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: mp3 bestanden worden niet afgespeeld  (gelezen 1291 keer)

Offline silas-111

• Lid
mp3 bestanden worden niet afgespeeld
« Gepost op: 2010/05/01, 11:57:27 »
hallo,

ik ben net begonnen met Ubuntu en waarschijnlijk is mijn probleem een beginnersfout en al vaak beantwoord. Ik heb het met verschillende afspeel programma's geprobeerd maar kan mijn mp3 bestanden met geen afspelen. alleen rythembox speelt 2 seconden van het lied af de rest meld meteen error. ik had ook al gstreamer extra plugins gedownload maar zonder succes. wat mis ik of heb  ik niet goed ingesteld. Het geluid doet het voor de rest wel.
alvast bedankt.

Offline mrGee

• Lid
Re: mp3 bestanden worden niet afgespeeld
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/01, 12:21:11 »
Hallo,

Inderdaad wordt dat vaker gevraagd, kijk even hier;
http://sites.google.com/site/computertip/

en volg met name wat onder B staat;
Meteen na het installeren en multimedia voltooien.

Succes
-- = >  simplify if you can   -- = >

Offline silas-111

• Lid
Re: mp3 bestanden worden niet afgespeeld
« Reactie #2 Gepost op: 2010/05/01, 15:57:30 »
Ik heb alles gedaan wat op die site stond maar ben nog niet verder. Als ik kijk op geluidsvoorkeur hardware staat mijn geluidskaart er niet vermeld. Zou dat de reden kunnen zijn?? Ik had tussendoor ook het programma audacious2 geprobeerd en kon 11 seconden muziek horen voor het ermee ophield. Mis ik toch nog een programma of iets??