Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Heeft er iemand een standaard Enemy Territory config file?  (gelezen 1256 keer)

Offline Carharttguy

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Hallo,

Mijn broer speelt nogal graag het spelletje Enemy Territory, en hij wou graag een servertje hebben. Nuja, ik had toch nog een oude computer staan, dus ging ik maar aan de slag met deze uitleg:  http://news.softpedia.com/news/Wolfenstein-Enemy-Territory-Server-Setup-43071.shtml

Is heel mooi, maar hun configfile geeft een 404, ik vind wel andere configfiles, maar weet niet hoeveel deze aangepast zijn, en hoeveel info die bevatten die ik niet nodig heb.

Dus mijn vraag: Heeft er nog iemand een standaard config file? Eentje die niet te veel overbodige info heeft, gewoon paar dingen invullen, en ik kan in de lucht?

Alvast bedankt iedereen!

(Ik heb dit eigenlijk verkeerd geplaatst, zou een Moderator dit naar software willen verhuizen? Sorry voor de overlast!  :-[)
« Laatst bewerkt op: 2010/04/08, 19:06:04 door Carharttguy »

Offline koen_92

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: Heeft er iemand een standaard Enemy Territory config file?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/04/08, 18:25:24 »
Alstu:
set dedicated "2" // 1: dedicated server for lan 2: dedicated server for internet
// set net_ip "" // set to override the default IP ET uses
// set net_port "27960" // set to override the default port ET uses

// PASSWORDS & CLIENTS

set sv_maxclients "12" // number of players including private slots
set g_password "" // set to password protect the server
set sv_privateclients "0" // if set > 0, then this number of client slots will be reserved for connections
set sv_privatepassword "" // that have "password" set to the value of "sv_privatePassword"
set rconpassword "rcon wachtwoord, belangrijk!" // remote console access password
set refereePassword "refwachtwoord" // referee status password

// DL, RATE

set sv_maxRate "13000" // 10000 standard but poor for ET
set sv_dl_maxRate "42000" // increase/decerease if you have plenty/little spare bandwidth
set sv_allowDownload "0"        // global toggle for both legacy download and web download
set sv_wwwDownload "0" // toggle to enable web download
set sv_wwwBaseURL "" // base URL for redirection
set sv_wwwDlDisconnected "0" // tell clients to perform their downloads while disconnected from the server
set sv_wwwFallbackURL "" // URL to send to if an http/ftp fails or is refused client side

// MOTD ETC

set sv_hostname "Servernaam" // name of server here
set server_motd0 " ^NEnemy Territory ^7MOTD " // message in right corner of join screen here
set server_motd1 ""
set server_motd2 "'"
set server_motd3 ""
set server_motd4 ""
set server_motd5 ""

// MISC SETTINGS

set g_heavyWeaponRestriction "100"
set g_antilag "1"
set g_altStopwatchMode "0"
set g_autofireteams "1"
set g_complaintlimit "6"
set g_ipcomplaintlimit "3"
set g_fastres "0"
set g_friendlyFire "0"
//set g_gametype "4" // Game type should be set from map rotation script
set g_minGameClients "8"
set g_maxlives "0"
set g_alliedmaxlives "0"
set g_axismaxlives "0"
set g_teamforcebalance "1"
set g_noTeamSwitching "0"
set g_voiceChatsAllowed "4"
set g_doWarmup "0"
set g_warmup "30"
set g_spectatorInactivity "0"
set sv_floodProtect "1"
set sv_allowDownload "1"
set sv_pure "1"
set sv_minping "0"
set sv_maxping "0"
set match_latejoin "1"
set match_minplayers "4"
set match_mutespecs "0"
set match_readypercent "100"
set match_timeoutcount "0"
set match_warmupDamage "1"
set team_maxplayers "0"
set team_nocontrols "1"
set pmove_fixed "0"
set pmove_msec "8"

// LMS ONLY SETTINGS

set g_lms_teamForceBalance "1"
set g_lms_roundlimit "3"
set g_lms_matchlimit "2"
set g_lms_currentMatch "0"
set g_lms_lockTeams "0"
set g_lms_followTeamOnly "1"

// VOTING

set g_allowVote "1"
set vote_limit "10"
set vote_percent "75"
set vote_allow_comp "0"
set vote_allow_gametype "0"
set vote_allow_kick "1"
set vote_allow_map "0"
set vote_allow_matchreset "0"
set vote_allow_mutespecs "0"
set vote_allow_nextmap "1"
set vote_allow_pub "0"
set vote_allow_referee "0"
set vote_allow_shuffleteams "1"
set vote_allow_swapteams "1"
set vote_allow_friendlyfire "0"
set vote_allow_timelimit "0"
set vote_allow_warmupdamage "0"
set vote_allow_antilag "0"
set vote_allow_balancedteams "0"
set vote_allow_muting "1"
set vote_allow_surrender 1
set vote_allow_nextcampaign 0
set vote_allow_restartcampaign 0
set vote_allow_poll 1
set vote_allow_maprestart 1
set vote_allow_shufflenorestart 1

// PUNKBUSTER

// sv_punkbuster is a readonly variable. Use +set sv_punkbuster on command line or use the command pb_sv_enable in the console
pb_sv_enable

// LOGGING

set g_log "etserver.log" // Game logging
set g_logsync 0
set logfile 0 // Console logging ( 1: enable 2: enable and sync )

// MAP ROTATION

//exec campaigncycle.cfg // Campaign mode
exec objectivecycle.cfg // Objective mode
//exec lmscycle.cfg // Last Man Standing mode

// WATCHDOG

// in case the game dies with an ERR_DROP
// or any situation leading to server running with no map
set com_watchdog 30 // defaults 60
//set com_watchdog_cmd "exec campaigncycle.cfg" // defaults to quit

//exec noquarter.cfg


Offline Carharttguy

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: Heeft er iemand een standaard Enemy Territory config file?
« Reactie #2 Gepost op: 2010/04/08, 19:05:54 »
U bent heel hartelijk bedankt!