Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (opgelost) Thunderburd gooit alles door elkaar.  (gelezen 932 keer)

(opgelost) Thunderburd gooit alles door elkaar.
« Gepost op: 2010/04/04, 09:05:51 »
Broeders en zusters in de strijd,
Plotseling kreeg Thunderbird kuren. Presenteerde het programma altijd de binnengekomen post keurig op volgorde van binnenkomst, zodat je meteen kon zien of er nieuwe post was, Sinds kort gooit het programma alles door elkaar. Binnengekomen poststukken worden nu op een willekeurige plaats neergezet, zodat je steeds door het hele programma moet scrollen om te zien of er nog post is. Hoe herstel ik het programma in de oorspronkelijke staat?
« Laatst bewerkt op: 2010/04/04, 20:11:54 door Wanda »

Offline koos4401

• Lid
Re: Thunderburd gooit alles door elkaar.
« Reactie #1 Gepost op: 2010/04/04, 10:29:47 »
Voorzichtig vraagje:

Heb je op een andere manier voor elkaar gekregen dat je mail nu alfabetisch wordt opgeslagen ipv op datum?
Ga met de cursor naar de kop van de datum kolom en klik de kop eens aan. Gebeurt er dan iets? Zo ja, halve oplossing gevonden; eventueel nog een keer klikken om de door jou gewenste sortering (oplopend / afdalend) te bewerkstelligen.
Anders weet ik het ook niet..

Succes.
Op 27-okt-2009 om 08.20 GMT geregistreerd als gebruiker nr.: 498523

Re: Thunderburd gooit alles door elkaar.
« Reactie #2 Gepost op: 2010/04/04, 17:51:45 »
Je kan ook per map sorteren. Ga naar Beeld>Sorteren op>Maak hier je keuze.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

(Opgelost) Thunderburd gooit alles door elkaar.
« Reactie #3 Gepost op: 2010/04/04, 19:19:19 »
Opgelost. Ik heb beide adviezen opgevolgd. Allemaal bedankt.