Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bookmarks in Firefox herorganiseren  (gelezen 1210 keer)

Offline Joshua822

• Lid
Bookmarks in Firefox herorganiseren
« Gepost op: 2010/04/03, 23:21:46 »
Hey,

ik herinner mij dat ik ooit mijn bladwijzers kon herorganiseren ( van plaats veranderen, zeg maar ) door het bladwijzermenu van Firefox te openen en de verschillende bladwijzers te verslepen. Maar dit werkt niet in Ubuntu 10.04 Lucid Lynx.

Hoe kan ik dus wel mijn bladwijzers herorganiseren ?

Sorry als dit wat vaag klinkt, maar ik krijg het niet voor elkaar om schermafdrukken van het bladwijzermenu te maken om te laten zien wat ik bedoel.

Alvast bedankt! :)

Offline ivo

• Lid
Re: Bookmarks in Firefox herorganiseren
« Reactie #1 Gepost op: 2010/04/04, 00:37:56 »
View -> Sidebar -> Bookmarks.

Of met de keystroke CTRL-B

Happy clicking!
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline Joshua822

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/04/04, 01:08:16 »
Oké, het is gelukt.

In de bladwijzerssidebar, moet je gewoon een bladwijzer knippen ( rechtermuisklik op de bladwijzer > Cut ), dan selecteer je de bladwijzer waar je de geknipte bladwijzer boven wilt hebben, en dan druk je op de rechtermuisknop en kies je "Paste" uit het contextmenu.

Bedankt! Weer wat geleerd :)

Offline elendil

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/04/04, 02:57:40 »
Hey,

ik herinner mij dat ik ooit mijn bladwijzers kon herorganiseren ( van plaats veranderen, zeg maar ) door het bladwijzermenu van Firefox te openen en de verschillende bladwijzers te verslepen. Maar dit werkt niet in Ubuntu 10.04 Lucid Lynx.

Alvast bedankt! :)

Hoi Joshua,

Ik werk er ook mee, maar ik kan nog steeds slepen met één of een hele groep bladwijzers, van map naar map of er binnen.

-=[ Not all those who wander are lost ]=-