Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (opgelost) MFC 250C brother scan probleem  (gelezen 1364 keer)

Offline nlman

  • Lid
(opgelost) MFC 250C brother scan probleem
« Gepost op: 2010/04/02, 22:03:59 »
Hallo allemaal,

Hopelijk weet iemand het antwoord hierop.
Heb alle drivers van de brother MFC 250C geinstalleerd en hij vind hem wel maar krijg tijdens het opstarten van de scan dit te zien:

(zie bijlage)

Is er niemand die ooit deze foutmelding heeft gehad?

Dit heeft te maken met de rechten van het apparaat.
Je kan de oplossing vinden op de linux brother driver site.

« Laatst bewerkt op: 2010/04/04, 09:53:26 door nlman »

Offline Joshua822

  • Lid
Re: MFC 250C brother scan probleem
« Reactie #1 Gepost op: 2010/04/03, 00:13:48 »
Ik kan de scanner hier niet vinden :( Maar ik denk wel dat als Brother instructies voor het werken met deze scanner op GNU\Linux geeft, dat het zou moeten werken.

Probeer eens naar Toepassingen > Hulpmiddelen > Terminalvenster te gaan en daar in te typen:
sane-find-scannergevolgd door [Enter]. Start hierna eens XSane en kijk of het scannen werkt. Werkt het niet, post dan eens de uitvoer van de opdracht in het terminalvenster hier.

Offline Els

  • Lid
Re: MFC 250C brother scan probleem
« Reactie #2 Gepost op: 2010/04/03, 00:45:52 »
Ik heb aan deze pagina veel gehad om mijn Brother scanner aan de gang te krijgen.

Offline nlman

  • Lid
Re: MFC 250C brother scan probleem
« Reactie #3 Gepost op: 2010/04/03, 07:26:15 »
Ik kan de scanner hier niet vinden :( Maar ik denk wel dat als Brother instructies voor het werken met deze scanner op GNU\Linux geeft, dat het zou moeten werken.

Probeer eens naar Toepassingen > Hulpmiddelen > Terminalvenster te gaan en daar in te typen:
sane-find-scannergevolgd door [Enter]. Start hierna eens XSane en kijk of het scannen werkt. Werkt het niet, post dan eens de uitvoer van de opdracht in het terminalvenster hier.

Helaas nog steeds hetzelfde probleem

Offline nlman

  • Lid
Re: MFC 250C brother scan probleem
« Reactie #4 Gepost op: 2010/04/03, 07:27:08 »
Ik heb aan deze pagina veel gehad om mijn Brother scanner aan de gang te krijgen.

Ik ben heel slecht in duits. zie niks staan wat ik moet hebben. kan je me hiermee helpen?