Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] bovenste paneel verdwijnt niet bij fullscreen firefox  (gelezen 926 keer)

Offline davy.vereycken

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Na een dag opzoekwerk om de wireless van men nieuwe laptop stabiel te krijg, heb ik nog een probleem ontdekt.

Als ik in firefox een "fullscreen" doe, blijft het gnome paneel staan. Bij men dekstop pc verdwijnt dit paneel. Iemand een idee welke instelling dit is?

Het is het standaard bovenste paneel met daarin de klok, applications, places, system menu.
« Laatst bewerkt op: 2010/03/29, 17:28:30 door davy.vereycken »

Offline davy.vereycken

• Lid
Re: bovenste paneel verdwijnt niet bij fullscreen firefox
« Reactie #1 Gepost op: 2010/03/29, 17:28:05 »
Dat was niet echt wat ik bedoelde. Het paneel moet blijven staan, behalve als ik een fullscreen weergave van bvb firefox of een foto programma vraag via f11. Maar het probleem is ondertussen opgelost na een restart. Waarschijnlijk iets te maken met de nieuwe kernel die met men updates geinstalleerd zijn.

Offline Tom

• Lid
    • Wanda´s Blog Linux Xubuntu. ♥
Re: [OPGELOST] bovenste paneel verdwijnt niet bij fullscreen firefox
« Reactie #2 Gepost op: 2010/03/30, 12:48:09 »
Hier gaat hij ook weg bij F11 drukken en komt weer terug bij idem F11 ,altijd zoal geweest. ^-^
Heb daar niks voor moeten instellen.
2 x Xuby 14.04.5 Lts 64 bits stand alone. 2 x Xuby 16.04.3 Lts 64 bits stand alone. ♥
https://sites.google.com/site/wandabloglinuxxubuntu/pc-s-installeren-configureren