Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: draadloos scannen met Kooka via hp photosmart c7280  (gelezen 1543 keer)

Offline pokemon

• Lid
  • Steunpunt: Nee
draadloos scannen met Kooka via hp photosmart c7280
« Gepost op: 2010/03/28, 17:00:45 »
draadloos printen met de hp photosmart lukt :)

hoe kan ik draadloos scannen met kooka (of wat anders)?

Offline ohjajoh

• Lid
Re: draadloos scannen met Kooka via hp photosmart c7280
« Reactie #1 Gepost op: 2010/03/28, 17:53:59 »
in Karmic gebruik ik Xsane, en in Lucid beta "scannen", Kooka ken ik niet (KDE-ding zeker). Hoef niets te doen na printerconfig, werkt gewoon. (HP Photosmart C5180)

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
« Reactie #2 Gepost op: 2010/03/28, 20:21:14 »
Yep, Kooka is een KDE-programma. Welke versie van Kooka gebruik je, de KDE 3-versie of de KDE 4-versie?

Offline pokemon

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/04/02, 20:36:30 »
Yep, Kooka is een KDE-programma. Welke versie van Kooka gebruik je, de KDE 3-versie of de KDE 4-versie?

Ik werk met ubuntu 8.04.

in Karmic gebruik ik Xsane, en in Lucid beta "scannen", Kooka ken ik niet (KDE-ding zeker). Hoef niets te doen na printerconfig, werkt gewoon. (HP Photosmart C5180)

Xsane net uitgetest, geeft foutmelding: kan apparaat niet vinden v4l:/dev/video0 fout argument

Offline Vistaus

• Webteam
    • vistaus
« Reactie #4 Gepost op: 2010/04/02, 22:17:38 »
Je gebruikt dus nog de oude KDE 3-versie..

De nieuwe KDE 4-versie is al stukken verbeterd, maar je zult even moeten wachten op 10.04 vooraleer je die versie kunt installeren uit Sam Rog's PPA.