Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: submenu in DVDstyler  (gelezen 1055 keer)

Offline Bieuwe

• Lid
    • Bieuwe en Rudy's Place on the web
  • Steunpunt: Nee
submenu in DVDstyler
« Gepost op: 2010/03/24, 16:07:02 »
Beste mensen,

ik wil een aantal filmpjes op dvd branden. Nou heb ik hiervoor een paar programma's uit geprobeerd en kwam ik uiteindelijk bij DVDstyler, lekker simpel en eenvoudig, maar ook uitgebreid genoeg. Althans dat dacht ik. Ik stuit namelijk op het probleem om een submenu op te roepen vanuit het hoofdmenu. Het maken van de iso wil wel, maar als ik dan in de preview een submenu aan wil roepen, blijft hij in het hoofdmenu hangen.

De structuur is als volgt:

hoofdmenu:
film 1 {jump titleset 1 title 1;}
submenu 1 (scene selectie film 1) {jump titleset 1 menu 2;}
film 2 {jump titleset 1 title 4;}
submenu 2 (scene selectie film 2) {jump titleset 1 menu 3;}
film 3 {jump titleset 1 title 8;}
submenu 3 (scene selectie film 3) {jump titleset 1 menu 4;}

hierbij kan ik de films dus wel aanroepen, maar de scene selecties niet, of is dit alleen niet mogelijk in de preview en dan in de dvd-speler wel??

Trouwens, ik heb qDVDauthor ook geprobeerd, zag er ook erg mooi en effectief uit, maar deze sloot helaas steeds af zodra ik een videofragment toe wou voegen.

Iedereen alvast bedankt voor de tijd, aandacht en hulp.

groeten Bieuwe