Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: wachttijd bij uitschakelen uitzetten - opgelost -  (gelezen 985 keer)

wachttijd bij uitschakelen uitzetten - opgelost -
« Gepost op: 2010/03/22, 22:13:58 »
Ik heb gisteren Ubuntu opnieuw geïnstalleerd en heb nu een vraagje.
Als ik de pc afsluit komt er een schermpje dat de pc na 60 sec afsluit , bij mijn vorige installatie had ik dat uitgezet dwz na op afsluiten geklikt te hebben sloot de pc gelijk af dus zonder dat schermpje.
Mijn probleem is nu dat ik niet meer weet hoe ik dat toen voor elkaar gekregen heb  ???

Zou iemand me daar mee kunnen helpen ?

Met zoeken op dit forum en google kan ik zo snel niets vinden.

B.v.d. Jan  
« Laatst bewerkt op: 2010/03/22, 23:03:18 door jannenman63 »

Offline asphyxia

• Forumteam
Re: wachttijd bij uitschakelen uitzetten
« Reactie #1 Gepost op: 2010/03/22, 22:42:23 »
Beste @jannenman63,

Dit is een tijdje geleden al eens langsgeweest. Toen wist men niet zo 1-2-3 hoe dit voor elkaar te krijgen. Maar, misschien heb je nu meer geluk?

Voorzichtig opgemerkt: als je op 'nu afsluiten' klikt, naast die 60 seconden (voor spijtoptanten), dan sluit je pc direct af. Is dat een idee?
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Re: wachttijd bij uitschakelen uitzetten
« Reactie #3 Gepost op: 2010/03/22, 23:02:39 »
nunslaughter , harstikkke bedankt !!

Dat was hem !

Ik ga het gelijk opschrijven voor de volgend keer.