Ik wou paar dagen geleden installatie doen van ubuntu 9.10 en volgde de instructies op
http://psubuntu.com/wiki/SetupPS3. Na het rebooten komt er een linux interface met onderaan de tekst 0=safe 1=720 2=1080 3=game os en een icoon van de bootcd .
Als ik vanop de bootcd de installfile uitvoer loopt alles vast en komt er enkel de melding booting install.... of booting cli.....
Als ik in de interface game os kies loopt hij ook vast....
Als ik safe kies krijg ik de foutmelding :
000000000000000000000000000000: umount: cannot umount /var/tmp/mnt/disk: Invalid argument
: rmdir: '/var/tmp/mnt/disk': Directory not empty
daarna spring hij terug op het scherm van de interface.
Ik denk dat ik de bij de [Allot 10GB to the Other OS] melding voor yes heb gekozen mr ben niet helemaal zeker, zou volgens mij wel een verklaring kunnen zijn...
Op een andere site las ik dat er bij de otheros.bld file ook nog een andere file moet bijstaan, wat ik heb gedaan maar dat lost nog nix op.
Iemand die dit probleem ook al heeft gehad of hier een oplossing voor heeft want ik kan men PS3 niet meer gebruiken. Liefst een oplossing om ubuntu of eventueel yellow dog te installeren of desnoods om terug te keren naar de PS3 Operating System.
alvast bedankt en groete
david