Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Transmission: ongeldig argument  (gelezen 1792 keer)

Offline livino

• Lid
[OPGELOST] Transmission: ongeldig argument
« Gepost op: 2010/03/07, 10:13:17 »
Bij het downloaden van een torrent via Transmission, bots ik deze keer op een foutmelding: "ongeldig argument" en dan tussen haakjes de locatie waar ik mijn torrent wilde hebben en de naam van de torrent.

Kan dat te maken hebben met het feit dat er een vraagteken in de naam van de torrent zit? Zo ja, hoe kan ik de naam van de gewenste torrent aanpassen? Zo nee, heeft er iemand anders een idee wat het probleem kan zijn?

Lieven
« Laatst bewerkt op: 2010/03/07, 16:03:15 door livino »

Offline Lexaldo

• Lid
Re: Transmission: ongeldig argument
« Reactie #1 Gepost op: 2010/03/07, 11:05:41 »
Mocht je niet snel genoeg een antwoord op deze vraag krijgen en wil je die torrent toch binnenhalen, dan zou je Ktorrent kunnen installeren.
Die is erg goed. Beter dan transmission volgens mij.

Offline livino

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/03/07, 11:58:56 »
Geprobeerd met KTorrent, maar daar krijg ik als status "onderbroken download". Zal dan toch aan de aanbieder van de torrent liggen?

Lieven

« Reactie #3 Gepost op: 2010/03/07, 12:16:11 »
Waarschijnlijk wel, probeer eens een andere torrent.
Ik heb nog wat gezocht op internet, veel wordt er niet over geschreven. Ik kwam dit nog tegen op de Transmission site, is de link naar het plaatje, wat jij ook als foutmelding krijgt? http://trac.transmissionbt.com/ticket/333
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline livino

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2010/03/07, 12:30:41 »
Die link had ik ook al gevonden, maar heeft me jammer genoeg niet verder geholpen. :(

Lieven

« Reactie #5 Gepost op: 2010/03/07, 12:39:58 »
Nee, inderdaad echt veel bijzonders is er niet over te vinden. Ik vroeg me alleen af of je dezelfde foutmelding had als op het plaatje in de link.
« Laatst bewerkt op: 2010/03/07, 12:47:03 door Gijsbert »

Offline Lexaldo

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2010/03/07, 12:54:02 »
Als die torrent niet privacy-gevoelig is kun je de link ernaar ook via een persoonlijk bericht naar mij mailen.
Dan probeer ik het ook even.

« Reactie #7 Gepost op: 2010/03/07, 14:52:25 »
Nee geen torrent, ik bedoel dit plaatje

Ik gebruik zelf geen torrent programma's, was alleen benieuwd of jij dezelfde soort foutmelding kreeg.

Offline livino

• Lid
« Reactie #8 Gepost op: 2010/03/07, 16:02:56 »
't Probleem heeft zichzelf opgelost en de torrent is binnen  O0 . Blijkbaar had het met de 'seeder' te maken of zo.

@ Lexaldo: bedankt voor de tip ivm KTorrent: gaat idd heel wat sneller dan Transmission.

Lieven