Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Update (deels) mislukt, andere manier?  (gelezen 474 keer)

Offline Harry07

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Update (deels) mislukt, andere manier?
« Gepost op: 2010/03/05, 18:04:01 »
IK heb zojuist een oranje driehoekje boven in beeld gekregen en het aangeklit en daarna 'alle updates installeren'gekozen. De teller gaat tot 51 van de 52 en dan krijg ik een mededeling:

Kon niet alle pakketbronindices downloaden

De pakketbron is mogelijk niet meer beschikbaar of kon niet bereikt worden vanwege netwerkproblemen. Een eventueel beschikbare oudere versie van de mislukte index zal gebruikt worden. Anders zal de pakketbron worden genegeerd. Controleer uw netwerkverbinding en verzeker u ervan dat het adres van de pakketbron in de voorkeuren goed is ingesteld.

Ophalen van http://archive.getdeb.net/ubuntu/dists/karmic-getdeb/apps/binary-i386/Packages.gz 404  Not Found is mislukt
Ophalen van sommige indexbestanden is mislukt, deze zijn of genegeerd, of er zijn oudere versies van gebruikt.

Moet ik iets anders doen/proberen?
Ik gebruik Xubuntu 16.04LTS

Fijn als je mij indien gevraagd, wilt helpen :)

Offline Tom

• Lid
    • Wanda´s Blog Linux Xubuntu. ♥
Re: Update (deels) mislukt, andere manier?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/03/05, 18:13:28 »
De Site van Getdeb ligt er op het moment uit.
Zou die bij softwarebronnen voorlopig uitzetten.
En volgende week  weer eens proberen.
2 x Xuby 14.04.5 Lts 64 bits stand alone. 2 x Xuby 16.04.4 Lts 64 bits stand alone. ♥
https://sites.google.com/site/wandabloglinuxxubuntu/pc-s-installeren-configureren.

Offline Lexaldo

• Lid
Re: Update (deels) mislukt, andere manier?
« Reactie #2 Gepost op: 2010/03/05, 18:57:19 »
De afgelopen dagen heb ik dat ook bij Mint 8 (is ook gnome). Ik laat het maar gewoon even begaan.
Hij is slechts bij vlagen van een uurtje of zo uit de lucht en dan doettie het ineens weer.  O0

Bij mij gaat de teller tot 63 (van de 64). :D