Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: rhythmbox mp3 probemen ivm gstreamer  (gelezen 642 keer)

Offline WimD

• Lid
rhythmbox mp3 probemen ivm gstreamer
« Gepost op: 2010/02/27, 23:45:09 »
Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat mijn rhythmbox (geldt ook voor Totem) na een update geen mp3 meer kan spelen. Ik moet gstreamer bestanden installeren, maar die kan hij niet installeren omdat ik eerste verbroken pakketten moet repareren. Ik heb via synaptic pakketbeheer dit proberen te repareren. Ook heb ik via een opstart de pakketten proberen te repareren. Ik heb zelfs het totale ubuntu pakket opnieuw geïnstalleerd via een andere CD, maar dat maakte ook niet uit. In /usr/share/gnome/help/gstreamer staan, ook na nieuwe installatie, meerdere bestanden waar 'koppeling (verbroken)' achter staat. Ik weet niet of deze bestanden de oorzaak zijn, maar ik weet niet wat ik daar mee moet. Kan iemand me hiermee helpen.

Alvast bedankt
Wim

Offline WimD

• Lid
Re: rhythmbox mp3 probemen ivm gstreamer
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/28, 00:04:49 »
P.s. Er stond: Gebroken pakketten i.p.v. verbroken.

Re: rhythmbox mp3 probemen ivm gstreamer
« Reactie #2 Gepost op: 2010/02/28, 08:58:09 »
probeer die pakketten eens helemaal te verwijderen dat als je een sudo apt-get update uitvoert hij geen gebroken pakketten meer vind en installeer deze pakket opnieuw.