Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: pidgin account OPGELOST  (gelezen 1285 keer)

Offline pierrep

• Lid
pidgin account OPGELOST
« Gepost op: 2010/02/27, 21:50:17 »
OS Ubuntu 9.10

Ik kan geen account aanmaken met pidgin AIM. Krijg meldingen als:uitgeschakeld verkeerd wachtwoord of uitgeschakeld reden onbekend.Waarschijnlijk heb ik ergens iets verklungeld .Gezocht naar handleidingen of info maar niets gevonden.

Vraag:Hoe kan ik de corrupte accounts verwijderen en een nieuwe account op de juiste manier instellen?

« Laatst bewerkt op: 2010/03/01, 16:39:48 door pierrep »

Offline Tom

• Lid
Re: pidgin account
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/27, 22:24:53 »
Locaties - Persoonlijke map - beeld - toon verborgen bestanden - Mapje Purple -rechtsklik en in de vuilbak.
Als U nu Pidgin opstart maakt hij automatische een nieuwe map en u kunt rustig een nieuw account maken.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline pierrep

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/02/28, 00:21:19 »
Heb mapje verwijderd en nieuw account gemaakt,maar krijg weer melding:verkeerd wachtwoord.Moet ik een account maken met een andere gebruikersnaam? Ik weet zeker dat ik het juiste wachtwoord heb gebruikt.

Offline Dave

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/02/28, 08:36:07 »
wat voor account gebruik je, als het er 1 met webmail is zoals Gmail kun je eens online inloggen.
Weet je tenminste zeker of het wachtwoord goed is.

« Reactie #4 Gepost op: 2010/02/28, 09:50:58 »
Aanmaken? met Pidgin kan je geen accounts aanmaken, je kunt met Pidgin op je AIM-account *inloggen*. Surf naar de website van AIM en maak daar een account aan. Vervolgens kun je met Pidgin inloggen.

Offline pierrep

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2010/03/01, 16:37:18 »
Probleem opgelost.Ik had geen juist begrip van wat Pidgin eigenlijk is en wat het doet.
Hartelijk dank voor de hulp.