Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: webpagina's gemaakt met producer voor powerpoint  (gelezen 559 keer)

Offline bms230

• Lid
webpagina's gemaakt met producer voor powerpoint
« Gepost op: 2010/02/23, 11:36:04 »
Beste allemaal,

Voor mijn studie moet ik webpagina's bekijken die gemaakt zijn met producer voor powerpoint:
"Use Microsoft Producer 2003 for Microsoft Office PowerPoint 2003 to capture and synchronize audio, video, slides, and images, then preview and publish a rich media presentation virtually anywhere for viewing in a Web browser."

Als ik zo'n pagina met mozilla open (in ubuntu) lukt dat niet. Heeft iemand een idee hoe ik toch zo een website in ubuntu kan openen (zonder wine etc)?
Alvast bedankt!

Re: webpagina's gemaakt met producer voor powerpoint
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/23, 11:40:01 »
Webpagina's gemaakt met Microsoft Office-producten zijn een drama. Ze werken alleen correct in Internet Explorer en de code is een drama.

helaas, dat gaat dus niet lukken.

Offline bms230

• Lid
Re: webpagina's gemaakt met producer voor powerpoint
« Reactie #2 Gepost op: 2010/02/24, 22:06:51 »
Dank voor je antwoord.
Dat is ook jammer, dan blijf ik voor bepaalde zaken toch afhankelijk van een ander besturingssysteem. Naja niets aan te doen!