Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ubuntu one syncen  (gelezen 674 keer)

Offline vis

• Lid
ubuntu one syncen
« Gepost op: 2010/02/23, 04:01:15 »
Ik heb thuis ubuntu one geconfigureerd en heb er nu een tal bestanden geplaatst. Nu heb ik vanmiddag op mijn werk ook ubuntu one geinstalleerd en de PC waar ik achter zat ook toegevoegd aan mijn account. Het lukt mij echter niet om de bestanden die thuis in de ubuntu one map en OOK online staan te downloden (syncen) naar mijn werk PC. MOet ik hiervoor nog iets speciaals doen? Dit behoort toch automatisch te gaan?

Alvast bedankt,

Vis

Offline desmond

• Lid
Re: ubuntu one syncen
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/25, 09:01:21 »
De 'tweede' client controleert niet automatisch op updates via een andere client of via het web, totdat je de client laat reconnecten aan de web service. Rechts klik op de Ubuntu One client applet, selecteer "disconnect" en daarna "connect" om het controleren op updates te forceren. Hopelijk helpt dat?