Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Gnome Do: Dock-functionaliteit uitschakelen  (gelezen 477 keer)

Offline Cumulus007

• Lid
  • Steunpunt: Nee
[OPGELOST] Gnome Do: Dock-functionaliteit uitschakelen
« Gepost op: 2010/02/22, 10:20:01 »
Ik wil Gnome Do gebruiken als vervanger voor KRunner, maar het komt met een hinderlijke dock-functie die ik niet wil. Is het mogelijk om die dock uit te schakelen en Gnome Do op te roepen via alt+f2?
« Laatst bewerkt op: 2010/02/22, 12:05:00 door Cumulus007 »

Offline vanadium

• Lid
Re: Gnome Do: Dock-functionaliteit uitschakelen
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/22, 11:44:06 »
Bij gnome-do is de dockfunctie standaard niet actief. De hotkey is standaard <super>space, maar je kan die instellen in de voorkeuren.

Offline Cumulus007

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/02/22, 11:48:22 »
Bij gnome-do is de dockfunctie standaard niet actief. De hotkey is standaard <super>space, maar je kan die instellen in de voorkeuren.
Vreemd, hier start de dock automatisch op. Ik heb weliswaar de PPA van Gnome Do, zou dat wat uitmaken? De versie uit de Ubuntu-softwarebronnen was een stuk anders, maar ik heb graag de nieuwste versie :)

Offline vanadium

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/02/22, 11:51:25 »
Dan volstaat het om in voorkeuren het thema te veranderen (Preferences - Appearance). Misschien staat dat bij de allerlaatste versie inderdaad standaard op "docky".

Offline Cumulus007

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2010/02/22, 11:59:34 »
Dan volstaat het om in voorkeuren het thema te veranderen (Preferences - Appearance). Misschien staat dat bij de allerlaatste versie inderdaad standaard op "docky".
Bedankt! Het is gelukt, ik heb in Compiz de sneltoets voor GNome's Alt+f2 veranderd naar super+alt+f2 en Gnome Do de sneltoets Alt+F2 gegeven. Het werkt perfect nu :)