Hanneke als er een legeale windows versie bij deze laptop zit moet er een windows cd zijn of windows staat op een verborgen partitie op je computer (meestal het geval bij nieuwe computers)
Al dit het geval is moet het een fluitje van een cent zijn om windows te repareren dacht ik zo.
De recovery (bij mij is dat F11 ) start gelijk na de bios setup en voordat de Grub start.
Bij het opstarten herhaaldelijk op F11 drukken.
Enne.... een bussines editie legaal dan heb je toch ook de cd?
Leon
Het is inderdaad raar dat ik bij een dure laptop, met een dure vista-versie geen DVD gekregen heb. Volgens de verkoper was dat niet nodig, de recovery staat op de HD. Volgens mij gaat dit vaker zo, bij mijn netbookje kreeg ik ook geen CD of zoiets.
F11 werkte niet, dat had ik al geprobeerd.
Maar ik heb wel goed nieuws....
Ik heb Ubuntu 9.10 erop gezet, op 22 GB van de HD, alles werkt tot nu toe: ik heb zelfs draadloos internet! De hele reden om Ubuntu eraf te halen is er nu niet meer, dus het blijft een dual-boot: zoonlief mag gaan leren met Ubuntu om te gaan, of hij nu wil of niet LOL :-D
Straks ga ik even kijken of vista nu ook weer wil starten, via de grub zou dat moeten kunnen: ik zag alle opstartmogelijkheden weer staan.
Iedereen die heeft willen helpen: bedankt!!
grtjs Hanneke (die wel heel blij is met Ubuntu)