Uitgeprobeerd, zij het slechts beperkt: ik heb geen bedrijf en werk dus niet met automatische incasso van rekeningen van anderen.... Ik heb overigens alleen de bewerker gebruikt.
Vastgestelde fouten (bij versie 0.2-1):
1. Bij Extra - Over identificeert de bewerker zich als versie 0.1, terwijl het volgens sourceforge 0.2-1 is.
2. De knop in "Over" die toegang zou moeten geven tot de sourceforge-webstek van het progje, doet niks. Je kunt hem wel indrukken, maar geen gevolg.
3. Bij eerste opstart waren de velden voor Transactiesoort, Bedrag, enzovoorts, veel te klein. Ik moest ze flink oprekken voordat ze hun volledige tekst weergaven. Overigens bleven deze velden na sluiten en opnieuw opstarten, netjes in opgerekte staat staan. Dat had-ie dus blijkbaar wel onthouden.
De velden horen standaard al uitgerekt te zijn, ook al betekent dat, dat een deel van het programmascherm "buiten beeld" valt. Daar komt een gebruiker vanzelf wel achter, door de schuifbalk.
4. Je werkt teveel met hoofdletters. Het staat professioneler wanneer je "Rekeningnr. betaler" schrijft i.p.v. "Rekeningnr Betaler" (en let ook op het puntje na nr.). Zo ook bij "1e Omschrijving": beter is: "1e omschrijving". Niet alleen de technische kwaliteit van het progje is van belang, maar ook de uitstraling en het taalgebruik...
5. Bij Extra - Configuratie zet je spaties tussen woorden, waar die óf aan elkaar geschreven moeten worden, óf moeten worden gekoppeld met een streepje. Het moet bijvoorbeeld zijn: "Standaardpad naar Clieop03-bestanden" en niet: "Standaard pad naar Clieop03 bestanden".
Tot slot: ziet er goed uit, dat progje. Knap hoor, programmeren... Dat gaat mij ver boven de pet.