Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: welke dock gebruiken?  (gelezen 1274 keer)

Offline gerrit6

• Lid
welke dock gebruiken?
« Gepost op: 2010/02/15, 13:36:56 »
Beste,

Ik heb besloten om eens een dock te installeren op mijn pc, ook al weet ik niet echt of dit wel nuttig is. Maar volgens mij zijn er vele dock's die ik kan installeren en dus vroeg ik me af de welke de aanraders zijn en welke er minder goed zijn?

Alvast bedankt!

Gerrit

Re: welke dock gebruiken?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/15, 13:42:48 »
Persoonlijk vind ik cairo dock mooi en makkelijk instelbaar.Awn dock is een goede tweede.
Kubuntu 20.04

Offline daido

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2010/02/15, 15:19:16 »
Vind ik ook. Heeft een applelook.

Offline valk

• Lid
    • mpvalk
« Reactie #3 Gepost op: 2010/02/15, 15:59:56 »
Heb je Docky al geprobeerd?
http://www.go-docky.com/

Offline gerrit6

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2010/02/15, 17:22:32 »
Persoonlijk vind ik cairo dock mooi en makkelijk instelbaar.Awn dock is een goede tweede.

Ik ben eens gaan lezen over cairo dock en zie dat hiervoor het beste OpenGl gebruik. Hoe kan ik dit aan de praat krijgen?

« Reactie #5 Gepost op: 2010/02/27, 11:33:00 »
Ik vind het allemaal nog best rommelig en lastig instelbaar die docks, ligt dat nu aan mij?
Weet iemand misschien een goede wiki oid?

« Reactie #6 Gepost op: 2010/02/28, 09:07:54 »
Zo een dock instellen (ik heb cairo-dock) is een HELE gedoe ben je wel paar uurtjes zoet mee om alles goed in te stellen.