Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] The Citrix SSL server you have selected is not accepting connections  (gelezen 3216 keer)

Offline nef

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Mijn verbinding via citrix deed het tot op heden prima. Sinds vandaag echter krijg ik de melding "The Citrix SSL server you have selected is not accepting connections". Enig rondstruinen op internet maakt mij wijzer dat ik wél vanuit een windows (omgeving mbv IE kan inloggen zodra ik de site waarop ik wil inloggen als ´trusted' site met het laagste beveiligingsniveau markeer. Ik heb dit geprobeerd en het werkt. Natuurlijk vind ik deze oplossing waardeloos en wil ik vanuit karmic met firefox3.5.7 en citrix receiver 11 op een fatsoenlijke manier inloggen, maar dit lukt me niet.

Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt.
« Laatst bewerkt op: 2010/02/03, 22:27:54 door nef »

Offline testcees

• Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: The Citrix SSL server you have selected is not accepting connections
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/01, 23:01:47 »
Kan dat iets met ssl certificaten te maken hebben? Hier staat dan mogelijk een oplossing:

http://forum.ubuntu-nl.org/internet-en-draadloos/citrix-probleem/msg490868/#msg490868

Offline nef

• Lid
Re: The Citrix SSL server you have selected is not accepting connections
« Reactie #2 Gepost op: 2010/02/01, 23:09:11 »
Helaas Cees,

De truc om te certificaten te kopïeren heb ik al toegepast. Tot vandaag kon ik inloggen, maar met ingang van vandaag krijg ik die ellendige amper door citrix gedocumenteerde melding.