Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gtk-gnutella  (gelezen 728 keer)

nils holkerson

  • Gast
Gtk-gnutella
« Gepost op: 2006/11/12, 14:58:01 »
effe een vraagje, ik heb eergister Gtk geinstalleerd, dat ging allemaal prima, ook met de verbinding maar nu ineens gaat het een stuk trager en als ik de muis op het vakje rechtsboven in de hoek zet, popt de volgende tekst op:

het ziet er naar uit dat je zowel tcp als udp bent afgeschermd je zal geen push-resultaten zien wat je kan belemmeren grootte hoeveelheden resultaten te zien. je zal niet in staat zijn om opdrachen met OOB verzoeken te versturen voor het ontvangen van resultaten. het is mogelijk dat je een firewall hebt aanstaan.

nu heb ik de firewall eens uitgezet, en dit maakt niet uit. ik zie ook niet dat er ooit uploads gedaan zijn. ik heb het programma in ultranode ingesteld, die verbinding is sinds kort ronduit slecht, en in leaf mode is de verbinding goed, maardat gaat zo traag, heeft iemand een tip? ik deel alleen de bestanden die ik op het moment  aan het downloaden ben.

nils holkerson

  • Gast
Gtk-gnutella
« Reactie #1 Gepost op: 2006/11/13, 15:56:58 »
in principe is het nu in orde met GTK, het geeft aan dat alles optimaal benut wordt, poort wordt juist benut en alles, alleen gaat het nog steeds niet zo snel meer, (20 kb/s) zelfs Amule doet het sneller met gemiddeld 130 kb/s, ik moet zeggen dat dit alles meevalt, na ik erover gelezen had verwachte ik een snelheid van hooguit 20 kb/s. alleen welk netwerkserver gebruiken jullie? ik kom vaak tegen dat e kwaliteit heel slecht is van de muziek en een paar films....