Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: configuratie Ekiga: Help  (gelezen 400 keer)

Offline Trudi

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
configuratie Ekiga: Help
« Gepost op: 2010/01/11, 14:39:10 »
javascript:void(0) Ik probeer op 2 machines (Dell Inspiron 530 met 9.10 Karmic en Ahtec laptop met 9.04)  Ekiga aan de praat te  krijgen, maar niets lukt. Ik draai (nou ja..) 31123456789@diamondcard.us en krijg: gesprekspartner heeft gesprek gestopt. Bij de abonnementen heb ik Ekiga.net, Ekiga Call Out en diamondcard. Ik heb de tijdslimiet al verhoogd naar 6000, maar niets helpt.  Overigens zegt de groene stip dat er verbinding is. Met wie, is niet te achterhalen...Wat doe ik fout?javascript:void(0) Ooit, in de tijd van 8.10 kon ik Ekiga wel gebruiken. Ik ben er destijds vanaf gestapt omdat de 'time lap' me niet aan stond.
Elke tip zal ik dankbaar gebruiken!
Trudi