Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: configuratie Ekiga: Help  (gelezen 399 keer)

Offline Trudi

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
configuratie Ekiga: Help
« Gepost op: 2010/01/11, 14:39:10 »
javascript:void(0) Ik probeer op 2 machines (Dell Inspiron 530 met 9.10 Karmic en Ahtec laptop met 9.04)  Ekiga aan de praat te  krijgen, maar niets lukt. Ik draai (nou ja..) 31123456789@diamondcard.us en krijg: gesprekspartner heeft gesprek gestopt. Bij de abonnementen heb ik Ekiga.net, Ekiga Call Out en diamondcard. Ik heb de tijdslimiet al verhoogd naar 6000, maar niets helpt.  Overigens zegt de groene stip dat er verbinding is. Met wie, is niet te achterhalen...Wat doe ik fout?javascript:void(0) Ooit, in de tijd van 8.10 kon ik Ekiga wel gebruiken. Ik ben er destijds vanaf gestapt omdat de 'time lap' me niet aan stond.
Elke tip zal ik dankbaar gebruiken!
Trudi