Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Email later sturen [Sendlater zendt niet...]  (gelezen 951 keer)

Offline yozdje

• Lid
Email later sturen [Sendlater zendt niet...]
« Gepost op: 2010/01/11, 01:46:45 »
Via Thunderbird en addons als sendlater of sendtools schijn je emails op een later tijdstip te kunnen versturen (thunderbird moet wel aan staan op het ingestelde tijdstip). Bij mij werkt dit alleen niet... (ik heb gmail en hotmail in mijn thunderbird)

De mails komen idd in de draft map te staan, maar op het ingestelde tijdstip wordt er niks verstuurd... Iemand een idee?
« Laatst bewerkt op: 2010/01/11, 19:10:52 door yozdje »

Re: Email later sturen
« Reactie #1 Gepost op: 2010/01/11, 14:13:13 »
Dag,

Gebruik je sendtools of sendlater? sendtools is niet compatibel met de nieuwste thunderbird (dus kun je die zelfs niet installeren). Ik heb net sendtools geinstalleerd om het es te proberen en werkt inderdaad ook hier niet... Hoe dat komt weet ik niet, maar zal dus niet aan jou liggen.

Offline yozdje

• Lid
Re: Email later sturen
« Reactie #2 Gepost op: 2010/01/11, 14:20:54 »
Ik heb beide addons gebruikt. Sendtools kan je installeren door de ipx file met archive manager te openen en dan de maxversion in install.rdf te veranderen in 3.0+. Niet echt netjes, maar het is dan wel te installeren en bij sommigen schijnt het dan ook te werken.

Bij mij werken geen van beide addons :( .