Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Okey Scrollkeeper probleempje hulp gevraagd  (gelezen 398 keer)

Offline Kev

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Okey Scrollkeeper probleempje hulp gevraagd
« Gepost op: 2006/11/10, 20:26:10 »
Weet er misschien iemand hoe ik dit naar probleempje kan oplossen met scrollkeeper.

kevin@kevin-desktop:~$ sudo scrollkeeper-update
Password:
I/O warning : failed to load external entity "/var/lib/scrollkeeper/(null)/scrollkeeper_cl.xml"
Kan bestand  niet 'statten': Onbekend bestand of map

Bij controle van de logs van scrollkeeper komt dezelfde lijn I/O warning voor bij de Update-manger manual.
Dus ik ga ervan uit dat de opmaak van die manual niet correct is of in overtreding is met de vormvereisten voor documenten met scrollkeeper.
Nu vroeg ik af of er een manier is om dit op te lossen ofwel een nieuwe versie van de manual of iets dergelijke, of eventueel zelf er eentje aan te maken.
Want door dit probleem worden niet alle manuals en man pages enzo erkent door scrollkeeper.

Groeten Kev.
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.

Offline Kev

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Okey Scrollkeeper probleempje hulp gevraagd
« Reactie #1 Gepost op: 2006/11/13, 15:47:53 »
Dit probleem is nu opgelost, hoe ik heb mijn locales verwijdert met localepurge en die null fout die heeft localepurge handig weggemoffeld hehe, nu heb ik ook gezien dat het bij sommige documentatiesets nodig is om manueel in te grijpen om de OMF metadatafiles te laten herkennen door yelp. In /usr/share/yelp zit er een XML bestand die de categori
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.