Hallo!
Ik kreeg een update te verwerken en was zo stom om niet alle vensters te sluiten toen ik op ok drukte....
De update mislukte,waarschijnlijk daar door,en sinds dien werkt synaptic niet meer.Ook moet ik in het menu van Grub voor de versie 9.04.16 kiezen i.p.v. de versie 9.04.17,want die werkt niet!
Al een hoop geprobeert van de adviezen die ik op mijn forum heb gekregen door Ubuntugebruikers,maar die hielpen niet.
Als ik dus op installeren/verwijderen klik krijg ik dus de melding dat ik dpkg moet configureren.En dat lukt dus niet omdat de bestanden niet gezien worden.En die bestanden zijn ncurses bestanden.Het gekke is dat die bestanden er wel een tijdje op gestaan hebben,maar na Ubuntu uit de "slaap" gewekt te hebben en een tekstpagina gezien te hebben met allemaal ok's rechts(testpagina??) waren die ncurses bestanden verdwenen!
Dus nu zit ik in een kringetje dat ik dpkg moet configureren,maar daar voor eerst die ncurses bestanden moet verwijderen,alleen die zijn er niet meer,dus is niet mogelijk.Ik kan dus ook niks meer installeren of verwijderen kwa proggies....
Wie weet de oplossing??