Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: yahoo op messenger  (gelezen 1199 keer)

Offline Willemtk

• Lid
yahoo op messenger
« Gepost op: 2009/12/25, 14:51:18 »
Ik ben net begonnen met yahoo te gebruiken en nu wil ik dat in voeren in pidgin. Gaat allemaal goed, maar als ik een contactpersoon wil invoeren krijg ik volgende bericht; niet in serverlijst. Wat bedoelen ze daarmee en wat kan ik er aan doen?

Groentjes,
Willem

Re: yahoo op messenger
« Reactie #1 Gepost op: 2009/12/25, 20:03:27 »
Ik heb even gegoogled en het blijkt een bug te zijn in Pidgin. Meer mensen hebben er last van en het is al een paar keer gemeld bij de ontwikkelaars van Pidgin.

Offline Willemtk

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/12/26, 10:00:56 »
Ik heb even gegoogled en het blijkt een bug te zijn in Pidgin. Meer mensen hebben er last van en het is al een paar keer gemeld bij de ontwikkelaars van Pidgin.

Oké, bedankt, dan weet ik dat het niet aan mij ligt. Moet ik niet verder zoeken

Offline hans1963

• Lid
    • De wereld volgens Hans
« Reactie #3 Gepost op: 2009/12/29, 21:49:21 »

Merkwaardig. Ik heb het probleem niet. Ik heb zowel MSN als Yahoo op mijn lijst[wel aparte accounts aanmaken] en kan gewoon mensen toevoegen.
10.04 Lucid lynx, Firefox, Thunderbird, OoO

« Reactie #4 Gepost op: 2009/12/29, 21:51:58 »
Ik zei ook "meer mensen hebben er last van", dus niet iedereen ;)

Offline Willemtk

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2009/12/30, 17:35:44 »

Merkwaardig. Ik heb het probleem niet. Ik heb zowel MSN als Yahoo op mijn lijst[wel aparte accounts aanmaken] en kan gewoon mensen toevoegen.

Ik heb de yahoo wel op mijn pidgin, maar ik kan geen contactpersonen toevoegen