Opstarten vanuit windows blijft na een tijdje dat het balkje over en weer liep vast zitten.
Nog eens ubuntu recovery geprobeerd. Daar waar hij voordien vastliep, gaat hij nu voorbij.
Dan komt er iets nieuw bij;
....skipping profile in /etc/apparamor.d/disable: usr.bin.firefox-3.5....operation profile load
....skipping profile in /etc/apparamor.d/disable: ... operation profile load
Done.
Done.
Daarna weer niks meer
Is die dan weer schijven aan het testen?
Memory test laten lopen , geen problemen..
Bios nu ingesteld om alleen vanop de cd te starten.
Proberen starten met Ubuntu cd , taalkeuze verscheen, daarna gekozen voor werken vanop de cd, daarna zwart scherm... weer plat wit knipperend streepje.
Daarna de recoverycd van windows erin.. opstarten vanop de cd en recovery starten..
Starting recovery function... pleas wait..
en na een tijd krijg ik:
file toside.sys caused an enexpected error (4096)at line 6514 in d:/srurtm/base/boot/setup/setup.c
Als ik dan een toets indruk, komt er een melding dat wat ik wil doen niet gaat, of ik opnieuw wil starten.
Heel raar dus, geen enkel OS, niet van op cd, niet van op de schijf lijkt toegang te hebben... ik zou dus zelfs geen schone installatie kunnen doen zoals het er nu uit ziet. Dit onderwerp maar afsluiten, grub schijnt in orde nu.. moet een ander probleem zijn en start hiervoor maar beter een nieuw topic