Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Updates blijven uit voor Hardy.  (gelezen 1292 keer)

Updates blijven uit voor Hardy.
« Gepost op: 2009/12/22, 01:38:17 »
De ervaring leert dat er elke paar dagen wel updates zijn voor de computer. Dat is nu al een hele tijd niet het geval. Zou er iets aan de hand zijn of maak ik me voor niets zorgen? Ik heb Hardy.

Offline vanadium

• Lid
Re: Updates blijven uit voor Hardy.
« Reactie #1 Gepost op: 2009/12/22, 10:22:59 »
Ik onderstel dat Hardy zodanig uitgevlooid is, dat er niet dagelijks meer behoefte is aan bijsturingen en correcties. Je hebt een stabiel en veilig systeem!

Op mijn oude desktop heb ik vorige week toch enkele 200 MB aan updates binnengehaald, maar nu log ik zelf daar slechts nu en dan nog op in.

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
« Reactie #2 Gepost op: 2009/12/22, 14:14:49 »
Vandaag: nieuwe Firefox (3.0.16) in Hardy.  :)

Offline Mikkel

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/12/22, 22:46:03 »
Vandaag? Die kreeg ik twee dagen geleden al. ???

Offline Tom

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/12/22, 22:52:17 »
Vandaag? Die kreeg ik twee dagen geleden al. ???
Pjotr heeft meerdere PC´s  misschien heeft hij die Hardy PC niet aan gehad.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

« Reactie #5 Gepost op: 2009/12/23, 00:40:56 »
Heer Rooze, wijze woorden. Zoals gebruikelijk. Overigens, een Gelukkige danwel Zalige Kerst en een Gelukkig en Succesvol Nieuwjaar.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #6 Gepost op: 2009/12/23, 11:48:25 »
Heer Rooze, wijze woorden. Zoals gebruikelijk. Overigens, een Gelukkige danwel Zalige Kerst en een Gelukkig en Succesvol Nieuwjaar.
U en Uw Familie ook Heer Degenhart veel gezondheid de rest komt vanzelf.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

« Reactie #7 Gepost op: 2009/12/23, 11:59:35 »
Bedankt.