Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: VPN Configureren  (gelezen 774 keer)

VPN Configureren
« Gepost op: 2009/12/21, 16:04:04 »
Hallo,

Ik wil thuis graag een vpn netwerk opzetten alleen het wil mij niet gelukken met de plug-in van de network manager openvpn.

Kan iemand mij helpen hoe ik er eentje moet aanmaken met network manager?

Re: VPN Configureren
« Reactie #1 Gepost op: 2009/12/21, 16:50:53 »
In de documentatie (Systeem -> Documentatie) staat onder onderdeel Internet hulp bij het instellen van VPN.

« Reactie #2 Gepost op: 2009/12/21, 17:12:32 »
In de documentatie (Systeem -> Documentatie) staat onder onderdeel Internet hulp bij het instellen van VPN.

Hoe bedoel je dat?

« Reactie #3 Gepost op: 2009/12/21, 17:17:25 »
Dat in de documentatie van Ubuntu, te vinden onder Systeem -> Documentatie, onder het onderdeel Internet hulp te vinden is bij het configureren van VPN. In welke zin begrijp je dit niet?

« Reactie #4 Gepost op: 2009/12/21, 18:20:56 »
Dat in de documentatie van Ubuntu, te vinden onder Systeem -> Documentatie, onder het onderdeel Internet hulp te vinden is bij het configureren van VPN. In welke zin begrijp je dit niet?

Ik begreep even niet dat dit in Ubuntu was