Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gloobus  (gelezen 677 keer)

Offline Knor79

• Lid
Gloobus
« Gepost op: 2009/12/11, 12:15:23 »
Hallo,

Ik zou gloobus eens willen testen op ubuntu 9.10
Nu heb ik alle aanwijzingen gevolgd die hier op het forum staan, waarbij je de pakketten download en installeert.
Maar er gebeurde niets.
Dan heb ik het maar geïnstalleerd via terminal, zoals aangegeven op hun website en wat ik terug gevonden heb via youtube.

Ik zie Gloobus preview staan bij mn toepassingen, maar als ik er op klik gebeurt er niets.
Ook als ik in mn afbeeldingenmap op iets links klik zie ik peview staan en coverflow, maar hier ook, als ik er op klik gebeurd er niets.

Heeft hier iemand ervaring mee? En kan me helpen?

Thx

Offline ivo

• Lid
Re: Gloobus
« Reactie #1 Gepost op: 2009/12/13, 15:38:22 »
Hallo,

Ik zou gloobus eens willen testen op ubuntu 9.10
Nu heb ik alle aanwijzingen gevolgd die hier op het forum staan, waarbij je de pakketten download en installeert.
Maar er gebeurde niets.
Dan heb ik het maar geïnstalleerd via terminal, zoals aangegeven op hun website en wat ik terug gevonden heb via youtube.

Ik zie Gloobus preview staan bij mn toepassingen, maar als ik er op klik gebeurt er niets.
Ook als ik in mn afbeeldingenmap op iets links klik zie ik peview staan en coverflow, maar hier ook, als ik er op klik gebeurd er niets.

Heeft hier iemand ervaring mee? En kan me helpen?

Thx

https://answers.launchpad.net/gloobus/+question/90865

en

http://forum.ubuntu-nl.org/software-en-configuratie/gloobus-niet-werkend-te-krijgen/

Misschien kun je Ubby even vragen wat ie heeft gedaan.

« Laatst bewerkt op: 2009/12/13, 15:42:37 door ivo »
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline Knor79

• Lid
Re: Gloobus
« Reactie #2 Gepost op: 2009/12/13, 16:39:46 »
Zal ik eens proberen.
De previews heb ik werkende gekregen. De coverflow nog niet.