Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: vensterrand verbergen  (gelezen 723 keer)

Offline maarth

• Lid
vensterrand verbergen
« Gepost op: 2009/12/10, 10:55:41 »
is er nog een mogelijkheid in gnome om de vensterrand te verbergen net zoals in kde.
als je een filmpje kijkt is het wel lekker dat je de vensterrand weg kan halen.
misschien met de gconf-editor ofzo er schijnt wel een soortement progje te zijn maar dat stond in een blog
van 2007 (devilspie heet dat progje).
 alvast bedankt voor de reakties.

Offline Tom

• Lid
Re: vensterrand verbergen
« Reactie #1 Gepost op: 2009/12/10, 11:06:54 »
Als U één van de panelen bedoelt - rechtsklik  - eigenschappen en daar kunt U kiezen wat U wilt.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

« Reactie #2 Gepost op: 2009/12/10, 11:08:19 »
Of anders doet u bij het kijken van het filmpje gewoon F11, dan schakelt hij over op Full screen mode

Offline maarth

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/12/10, 12:21:22 »
ja ik weet hoe ik hem op fullscreen kan zetten en het is niet zo'n grote ergernis maar er moet toch een mogelijkheid zijn om dat te doen,ik heb er wel eentje gevonden maar dat gaat boven mijn pet,daarmee is het wel mogelijk maar ik zou niet weten hoe.
misschien dat iemand anders er wijs uit wordt.(http://live.gnome.org/DevilsPie#Script_Files)

« Reactie #4 Gepost op: 2009/12/10, 12:51:59 »
De omschrijving zegt het al zelf: "program for freaks and weirdos"
Blijkbaar is er dus geen standaard oplossing, maar moet je dus zelf iets in elkaar flansen.
Zelf is mijn kennis ontoereikend om dit helemaal te begrijpen, maar misschien dat enkele van de guru's hier er meer van begrijpen.