Hallo
De hele week was voornamelijk gevuld met de teacher training voor de Gtti in Serekunda, samen met
Ep Gernaat van Timloto. Aan het eind van de week was men in staat om eigen lesbrieven te maken
met de computer. Van Ep kreeg men automotive, hoofdzakelijk uitlijnen, oscilloscoop meten en iets
met sensoren. Omdat alles naar onze wens ging (uiteindelijk

) krijgen ze straks hun officiële certificaat.
Etentje, hotemetoten erbij en misschien weer de televisie, ik heb mijn hoofd maar even flink glimmend
opgepoetst.
Gisteren in een ziekenhuis geweest; op alle 4 computers allerlei virussen (windows natuurlijk

) en nu is
hun patiënten registratie systeem in gevaar. Ik heb alvast een backup gemaakt naar mijn linux laptoppie.
Kijken of er dit weekend een gaatje is om alles vanaf "bare metal" te herinstalleren, incl. hulp van de de studenten uit Gambia die het patiënten systeem hebben geschreven.
Op wat leuke tussendoortjes na, geen bijzondere dingen meegemaakt deze week, het voelde meer als een
werkweek aan. Zondag vertrek ik naar de Casamance voor een soort werkvakantie bij kennissen/vrienden
daar. Ik weet niet of ik in die hoek internet heb, maar dan meld ik me wel weer.
Onze tolk Fanusa gaat vanavond terug naar Conakry, diverse mensen hebben al aangeven en laten merken
dat ie flink zijn best heeft gedaan. Hij heeft ook weer veel Linux kennis erbij, alleen is door alle drukte
zijn interne geluidsysteem nog niet aan de praat, gelukkig werkt het wel op de hoofdtelefoonuitgang.
Groeten Gerrit