Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: pokerstars  (gelezen 2777 keer)

Offline sprot

  • Lid
pokerstars
« Gepost op: 2009/12/05, 16:27:55 »
hallo allemaal, ik heb kubuntu 9,10. heb pokerstars geinstalleerd via wine en hij doet het wel, ik kan gewoon spelen, maar er zijn een paar dingen die het niet doen zoals het moet. ik vroeg me af, er zijn vast meer pokestarsspelers en misschien weten jullie wat ik hieraan kan doen, of kunnen jullie me vertellen dat het niet beter wordt en dat dit bij iedereen zo werkt. ik hoop dat het aan de instellingen ligt en dat iemand hier me kan vertellen hoe ik het fix.
probleem is o.a. kan geen tables rezizen, kan geen weblinks van pokerstars aanklikken(d.w.z. kan ze wel aanklikken, maar webpagina opent niet). krijg ook geen landinfo en connectiestatus als ik op een icoontje ga staan met me muis. lobby openen van toenooi of sit en go doet het soms wel soms niet. kleine dingen, maar het zijn de kleine dingen die het de moeite waard maken, toch? :)
het belangrijkste vind ik de table resizing, alhoewel webbrowser openen ook handig is als me bankroll op is, kan zo namelijk niet bijstorten :o

als ik in het verkeerde topic zit, meld dat dan ff, dan verplaats ik het naar de correcte.

mvg,


sprot

Offline sprot

  • Lid
Re: pokerstars
« Reactie #1 Gepost op: 2009/12/05, 19:56:20 »
hmmmmm, niemanddd ???
misschien weet iemand waar ik hier meer over kan vinden.(liefst in nederlands)
kan zelf niets hierover vinden.

mvg,

sprot

Offline peter10

  • Lid
    • Mijn Hyve
Re: pokerstars
« Reactie #2 Gepost op: 2009/12/07, 05:01:39 »
als ik in het verkeerde topic zit, meld dat dan ff, dan verplaats ik het naar de correcte.

Gewone leden kunnen niet verplaatsten, alleen moderatoren en administratoren. Anders wordt het al gauw een zooitje ;)

Houd er ook rekening mee dat Wine niet met alle Windows programma's overweg kan, en ook niet echt al te goed te beveiligen is, naar mijn weten. Je loopt dus als je gokt met behulp van een programma in Wine-omgeving dus misschien wel even veel risico als wanneer je gokte met dat programma op een onbeveiligde Windows-pc. Althans, dat is mijn inschatting, en ver zal ik niet naast de werkelijkheid zitten daarmee. Het zou toch knap vervelend zijn als je slachtoffer wordt van internetcriminalitiet, en je kunt fluiten naar je spaarcenten. Niet dat ik je wil bangmaken of zo, maar ik zou toch liever gokken (of andere financiƫle transacties maken) vanuit software die je native draait in Ubuntu. Bijvoorbeeld op een site die je gewoon met Firefox kunt benaderen.

Re: pokerstars
« Reactie #3 Gepost op: 2009/12/15, 22:28:04 »
Dit is op http://appdb.winehq.org/ te vinden, dat is trouwens een heel goede site als je info wil opzoeken over programma's die wel of niet werken met wine:

Citaat
Resizing windows- need to edit a config so that when you resize windows and hit F5 it will refresh them. Tourney windows are scrambled unless you enable the option to auto pop them up when the tourney starts. even if you close them, with this option on they will be ok when you re-open them. mouseover to see player locations dont work (just look in lobby if it matters :p)
http://leerubuntu.org (ubuntu zonder moeilijke woorden)
VoidWarranties (Hackerspace) Antwerpen
Microsoft isn't evil, they just make really crappy operating systems. - Linus Torvalds