By the way, ik heb hier ook nog twee USB schijven liggen. Is daar ook eventueel op te installeren? Bedankt tot zover.
Dat wordt erg langzaam, en als je eens vergeet zo'n schijf in te steken krijg je problemen bij het opstarten. Bovendien lijden externe schijven veel te veel als je ze zo vaak flink gaat belasten. Laten we dus eerest kijken of een de cd aan het werken krijgen, daarna kunnen we wel zien op welke harddisk we het ztten. Tweemaal 500 GB, dus plek zat.
Ik stel voor dat je niet die eerste cd in een andere pc test, maar juist met die andere pc de cd brand. Op 8x, op een merk cd waarvan je zeker weeet dat die het goed doen met die specifieke brander.
De hardware lijkt nieuw genoeg en zou gewoon "heel" moeten zijn.
Mee eens, en het is een HP. Dus het zou degelijk spul moeten zijn.
Even tussen haakjes:
Al vind ik de 3GB een beetje een eigenaardige zet van HP, tenzij ze nog ergens latten hebben gevonden van 512 MB (voor een 2x1 GB + 2x512 GB setup). Niet dat het relevant is voor het probleem van RobertJ, maar aangezien latten tegenwoordig beginnen bij 1 GB (voor zover ik weet) is dat van die 3 GB (zal wel 2 + 1 GB of 3x1 GB zijn) wel maf. Bij een befaamd merk en een dure pc (een Phenom is niet niks) zou je toch een in paren geinstalleerde geheugenconfiguratie verwachten (vanwege tweekanaalse aansturing). Maar goed, daar bemoei ik me verder maar niet mee, al moest ik even kwijt dat ik paf stond.