Ziet er mooi uit, zeker voor vijf dagen werk. Zit de Nederlandse spelversie er ook in?
Nederlandse en Belgische. Extra spelversies kunnen toegevoegd worden door een map met enkele XML bestanden/afbeeldingen toe te voegen.
In die 5 dagen hebben we veel code geschreven, maar je merkt wel dat de tijd beperkt was door de slechte afwerking

Zo worden er soms bv. GUI code zoals messageboxes aangeroepen vanuit de core (oorspronkelijk was dit tijdelijk bedoeld)
terwijl dit eigenlijk uiteindelijk via signalen naar de GUI controller zou moeten gebeuren.
In ieder geval hebben we van dit project wel wat bijgeleerd (voornamelijk over het maken van een degelijke klassenstructuur en het belang van UML)
en is het een goede voorbereiding op het trimesteroverschrijdend project dat in januari zal starten.
Hoe doe je de resource-loading? Autotools? CMake? Qrc? Durf ik thisapp->resource(String) te vragen? 
Als de code niet te complex is, is dit misschien leuk om resource-loading en Qt-combinatie in LibSylph te demonstreren...
Voor vaste resources QRC, voor dynamisch laden gewoon zaken als XML reader / QPixmap(QString) constructies.
Als voorbeeld voor resource-loading/Qt/LibSylph is de code misschien wel wat te complex...
Vette shit! 1 tip voor de liefhebbers van Monopoly: zoek eens op GtkAtlantic in Synaptic.
Kun je zelf multiplayer monopoly spelen 
Wel leuk! Moest ik me vervelen tijdens de komende kerstvakantie (voor die keren dat ik thuis zit) ga ik misschien dit Monopoly game verder uitwerken,
zodat core en GUI volledig gescheiden zijn, de code wat netter is, en er wat extra features in komen, zoals online multiplayer en scripting support om meerdere spelvarianten te ondersteunen.
PS: ik weet niet wanneer ik nog eens thuis ben om de code een keer te uploaden (momenteel zit ik op kot gezien het examenperiode is),
desnoods ga ik wel een keertje langs de unief om de source/binaries vanaf daar te uploaden