Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Inloggen  (gelezen 988 keer)

Offline Siepie13

• Lid
Inloggen
« Gepost op: 2009/11/27, 19:59:43 »
Hallo, 
Sinds gisteren kan ik opeens niet meer inloggen, mijn wachtwoord had altijd negen tekens en opeens kan ik maar met acht tekens inloggen, ik snap er helemaal niets van. Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen, ik ben wel een leek wat betreft ubuntu. heb ook al op andere manieren proberen in te loggen, gebruikersnaam lukt wel maar wachtwoord wil helemaal niet.

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Inloggen
« Reactie #1 Gepost op: 2009/11/27, 20:02:06 »
Paar dingen waar ik aan denk:
- gewoon door blijven tikken, ook al is het invulveld te klein voor negen tekens;
- Caps Lock per ongeluk aan?

Offline Siepie13

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/11/27, 20:32:47 »
Heb ik al gedaan, maakt niets uit en capslock niet aan

Offline Mikkel

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/11/28, 13:23:30 »
Zou het kunnen dat er een toets 'klemt' zodat dát letterteken niet op het scherm verschijnt, Siepie? Dat heb ik een paar weken geleden gehad met een toets. Opgelost door rondom en onder de toets met een langharige kwast goed te vegen, toetsenbord 'losgerammeld' =D en klaar was 't.
Even opletten of je bij elke toetsaanslag wel een letterteken (sterretje) ziet verschijnen.

Offline Siepie13

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/11/28, 13:42:31 »