Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Waar is OpenOffice 3.1.1  (gelezen 863 keer)

Offline BaukeP

• Lid
Waar is OpenOffice 3.1.1
« Gepost op: 2009/11/21, 00:04:39 »
Hallo,

Ik heb het volgende probleem.
Op m'n laptop (32b; Ubuntu 9.04) heb ik openoffice via synaptic geupdate naar 3.1.1.
Op m'n desktop (64b; Ubuntu 9.04; zelfde software bronnen) kan ik deze update (in Synaptic) niet vinden. Niet hoger dan 3.0.x

Waar kan dit aan liggen en hoe krijg ik 3.1.1 Ubuntu voor 64b wel?

Het maakt qua versies misschien niks uit, maar ik gebruik bestanden op beide machines; wil dus graag op beide dezelfde versies hebben.

Alvast bedankt

Bauke

Offline welrob

• Lid
    • robvanderwel
Re: Waar is OpenOffice 3.1.1
« Reactie #1 Gepost op: 2009/11/21, 14:15:16 »
heb je deze in je software bronnen staat?

deb http://ppa.launchpad.net/openoffice-pkgs/ubuntu jaunty main
Hierna wel even een update draaien en de pakketjes komen helemaal vanzelf binnen

En anders handmatig installen als de ppa er al tussen staat, zoek even op de site naar open office en je komt hier terecht http://forum.ubuntu-nl.org/software-en-configuratie/openoffice-3-1-voor-ubuntu-8-04-8-10-en-9-04-niveau-gevorderd/

Google is je beste vriend ;)
« Laatst bewerkt op: 2009/11/21, 14:23:13 door welrob »
Kubuntu  15.04 -- Plasma 5.3 <------> Loving IT

Een dag niet gelachen is een dag niet .........

Offline BaukeP

• Lid
Re: Waar is OpenOffice 3.1.1
« Reactie #2 Gepost op: 2009/11/21, 22:29:06 »
Bedankt allemaal!

Ik had al de goeie softwarebron, maar de betreffende versie komt niet tevoorschijn. De andere manier geprobeerd (downloaden debs). Er worden dan 2 opeoffice directories in /opt aangemaakt (openoffice.org en openoffice.org3) en vervolgens kan ie bij het opstarten en aantal dierectories niet vinden (voorn. share/template etc).

Ik kan geloof ik beter even wachten tot Karmic wat stabieler is en dan die installeren. Scheelt tijd en problemen ;)

Bauke