Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (Opgelost) Vertaal add-on doet het niet.  (gelezen 984 keer)

(Opgelost) Vertaal add-on doet het niet.
« Gepost op: 2009/11/19, 11:38:14 »
Het vertaal add-on gTranslate doet het niet computer. Welk woord ik ook aanklik, hij heeft er geen vertaling voor. Wat kan in de weg zitten?
« Laatst bewerkt op: 2009/12/04, 04:40:22 door HermanDegenhart »

Offline Tom

• Lid
Re: Vertaal add-on doet het niet.
« Reactie #1 Gepost op: 2009/11/19, 13:28:16 »
Hij doet het wel hoor , maar de layout is veranderd door google.

Vroeger kwam het altijd rechts te staan , nu komt het van onder.
Als U teminste het zelfde program bedoeld wat ik gebruik. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

« Reactie #2 Gepost op: 2009/11/19, 13:52:26 »
Bij mij doet ie het ook, in die zin dat er een venstertje verschijnt, maar daar staat steeds in dat er geen vertaling van het aangeklikte woord voorhanden is. Welk woord ik ook aanklik. Dat kan niet, want dat zou moeten betekenen dat de betreffende woordenlijst niet beschikbaar is.

« Reactie #3 Gepost op: 2009/11/20, 02:56:29 »
Ik heb nu ook de gTranslate add-on eruit gegooid, alles herstart en de add-on weer geïnstalleerd, maar dat heeft niets veranderd. Welk woord ik ook activeer, hij blijft zeggen: No translation for, en dan komt het geactiveerde woord. Zou het aan Firefox kunnen liggen, want ook in formulieren ingevoerde gegevens worden niet onthouden ondanks dat deze functie bij Voorkeuren/Privacy wel is aangevinkt.

« Reactie #4 Gepost op: 2009/12/04, 04:39:47 »
Het probleem met de vertaal add-on gTranslate is opgelost. Er kwam vanavond een update en sindsdien doet ie het weer.