Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Poll

Ik vindt de ubuntu ring wel nuttig

Meer dan nuttig
Ja nuttig
Wat is de ubuntu ring

Auteur Topic: De Ubuntu ring  (gelezen 57613 keer)

Offline geertman

• Lid
    • Ubuntu en Linux Mint Sites
Re: De Ubuntu ring
« Reactie #50 Gepost op: 2009/12/12, 19:27:40 »
De lettertypes (arial, tahoma, enz) zien er wel hetzelfde uit, maar ik bedoel dat je ene tekst vet het gedrukt, de andere is weer ingesprongen, in plaats van tabs plaatsen kun je tekst beter centreren, die uitroeptekens achter GRATIS staan ook veel te schreuwerig vind ik.

Het geheel ziet er iig een beetje slordig uit imho.
Heb het iets aangepast al

Offline Lars

• Lid
    • Tuxplace.nl
« Reactie #51 Gepost op: 2009/12/13, 10:36:46 »
Dat is al beter  :)

Offline rman

• Lid
« Reactie #52 Gepost op: 2009/12/13, 10:44:25 »
Ik vind de keuzes van deze poll erg beperkt.
Je kan je alleen een voor de ring positieve keuze maken of wat is dat..... mmmmmm.
« Laatst bewerkt op: 2009/12/13, 10:46:55 door rman »
steunpunt: Delft
Happy throngs, where ever you go

Offline geertman

• Lid
« Reactie #53 Gepost op: 2009/12/13, 22:47:15 »
Ik vind de keuzes van deze poll erg beperkt.
Je kan je alleen een voor de ring positieve keuze maken of wat is dat..... mmmmmm.

nou ik denk dat als je aangeeft als je niet weet wat de ubuntu ring is dat dat wel duidelijk maakt dat je het niet nuttig vindt.
Maar je mag ook hier gerust je commentaar spuien als je het helemaal niks vindt mag je dat gerust laten weten .
Ik zie dat je moderator bent dus als je nog een keuze erbij wil zetten ga je gang .
De poll is maar voor de aardigheid.
En 20% geeft toch aan niet te weten wat de ubuntu ring is .
Vr groeten Geertlinux

Offline geertman

• Lid
« Reactie #54 Gepost op: 2009/12/13, 22:54:09 »
Geert, misschien zou je er toch nog even over na kunnen denken dat je het woord gratis kleiner maakt.
Kijk, dat Ubuntu gratis is, is mooi meegenomen maar het is toch niet de hoofdreden dat wij Ubuntu gebruiken.
Als ik naar de site ga, word ik gelijk "verblind" door het woord gratis en de rest valt helemaal in het niet en heb ik het idee dat mensen dan maar gelijk weer weg klikken.

Het is maar een tip hoor.
tip zijn altijd welkom .

Offline furioza

• Lid
    • furioza.nl
« Reactie #55 Gepost op: 2009/12/13, 23:37:06 »
Citaat
nou ik denk dat als je aangeeft als je niet weet wat de ubuntu ring is dat dat wel duidelijk maakt dat je het niet nuttig vindt.
Maar je mag ook hier gerust je commentaar spuien als je het helemaal niks vindt mag je dat gerust laten weten .
Ik zie dat je moderator bent dus als je nog een keuze erbij wil zetten ga je gang .
Vr groeten Geertlinux

Ik denk idd dat voor die 20% dan toch een stukje er over schrijven. Een stukje bij de ubuntu ring schrijven of iets. Dan maakt het denk ik wel duidelijk.
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

Offline geertman

• Lid
« Reactie #56 Gepost op: 2009/12/19, 20:46:28 »
Citaat
Vr groeten Geertlinux

Ik denk idd dat voor die 20% dan toch een stukje er over schrijven. Een stukje bij de ubuntu ring schrijven of iets. Dan maakt het denk ik wel duidelijk.
Ja misschien wel weer eens uitleg geven over wat de bedoeling is van de ring .

Offline furioza

• Lid
    • furioza.nl
« Reactie #57 Gepost op: 2009/12/19, 22:40:59 »
Wat ik heb begrepen is dat het de bedoeling is dat het een webring is. Waar je vanuit de ene site naar de andere site kunt hoppen. En vanuit de ring dus alles op een rijtje ziet staan. Een goed idee dus.  ;)
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

Offline geertman

• Lid
« Reactie #58 Gepost op: 2009/12/19, 23:33:45 »
Wat ik heb begrepen is dat het de bedoeling is dat het een webring is. Waar je vanuit de ene site naar de andere site kunt hoppen. En vanuit de ring dus alles op een rijtje ziet staan. Een goed idee dus.  ;)
Ja alleen schijnbaar niet veel mensen met een site over linux of ubuntu kubuntu xbuntu .
Of geen intresse in een plek in de ring .
Wel jammer zou goed zijn als er meerdere site in de ring komen .
Is makkelijk voor de beginner om veel info vanuit de ring te kunnen vinden .

Offline geertman

• Lid
« Reactie #59 Gepost op: 2009/12/20, 09:17:50 »
Nieuw vanaf nu zet ik iedere maand een link naar een webpage waarvan ik denk dat hij en de ring thuishoort .
De eerste site voor januari 2010 staat er inmiddels .
En ik moet zeggen het is wel een hele goede site maar ga gauw zelf kijken .

Weet je zelf nog een webpage die page van de maand zou kunnen zijn laat het mij weten .

Wat is de Ubuntu ring
De Ubuntu ring is een webpagina waarop Ubuntu Linux gerichte website`s staan gelinkt .

Waaraan moet je voldoen .
Je meld je eigen Ubuntu Linux gerichte site aan en plaats op je site een link naar de Ubuntu Ring .
Het liefst met de Ubuntu ring logo .
Dat is eigenlijk alles .
Inmiddels 105 bezoekers en 139 views in 4 dagen .
En weer een site toegevoegd .
Zoek ook eens op google naar ubuntu ring
Hier de link naar de Ubuntu ring 

http://members.home.nl/c.c.maas/Ubunturing.html

« Reactie #60 Gepost op: 2009/12/20, 10:09:17 »
Ik heb het al eens in een ander topic gezegd , waarom zet je niet gewoon links op je site die jij interessant vind en laat gewoon de voorwaarde vallen dat anderen naar jou site ¨moeten¨ linken. Maak daar eens ¨mogen¨ van  ;) .
De link op andere sites naar de jouwe die komen vanzelf wel maar je moet gewoon een beetje geduld hebben.
Nu zit je maar te wachten op mensen die zich aanmelden en er komt bijna niemand, dit is alleen maar frustrerend voor jezelf.
Niks moet, alles mag eh.
Allemaal Linux gerelateerde links op mijn website http://home.scarlet.be/jefdamen/Ubuntu.html
Mijn YouTube kanaal:http://www.youtube.com/user/asilnevs
https://jefdamen.wordpress.com/
We are spiritual beings having a human experience

Offline geertman

• Lid
« Reactie #61 Gepost op: 2009/12/20, 10:20:44 »
Ik heb het al eens in een ander topic gezegd , waarom zet je niet gewoon links op je site die jij interessant vind en laat gewoon de voorwaarde vallen dat anderen naar jou site ¨moeten¨ linken. Maak daar eens ¨mogen¨ van  ;) .
De link op andere sites naar de jouwe die komen vanzelf wel maar je moet gewoon een beetje geduld hebben.
Nu zit je maar te wachten op mensen die zich aanmelden en er komt bijna niemand, dit is alleen maar frustrerend voor jezelf.
Niks moet, alles mag eh.
Als ik dat doe dan is de functie van de ring weg en is het alleen nog een link site .
En daar is niks mis mee.
Maar als ik jou site bekijk lijkt het mij overbodig om een linksite te maken die van jou is prima en staat in de ring .
En de bedoeling is eigenlijk dat er een ring ontstaat met site`s over Ubuntu linux .
Vandaar dat ik er iedere maand een site opzet die niet in de ring staat.
Hopelijk krijgt die dan veel links vanuit de ring.
Wat dan misschien een stimulans kan zijn om in de ring te worden geplaatst.

En frustrerend is het niet hoor.
Ik doe dit voor mijn plezier er staan al een aantal links in de ring .
En als er meer bijkomen is dat leuk maar is dit niet het geval dan is het hooguit jammer .
Want inderdaad Niks moet, alles mag .

« Reactie #62 Gepost op: 2009/12/20, 10:41:22 »
Dan is het goed, als je maar gelukkig bent  :D
Allemaal Linux gerelateerde links op mijn website http://home.scarlet.be/jefdamen/Ubuntu.html
Mijn YouTube kanaal:http://www.youtube.com/user/asilnevs
https://jefdamen.wordpress.com/
We are spiritual beings having a human experience

Offline geertman

• Lid
« Reactie #63 Gepost op: 2009/12/27, 12:19:35 »
Twee links naar de nederlandstalige versie van full circle magazine de gratis online computerblad .
http://members.home.nl/c.c.maas/
Weet niet of er meerdere nederlandstalige vertalingen zijn , als die er wel zijn zou ik dat graag willen weten dan kan ik ze erbijzetten op m`n site .

Offline geertman

• Lid
« Reactie #64 Gepost op: 2010/01/02, 19:39:43 »
 Is 2010, eindelijk na zoveel jaren, "het jaar" dat Linux definitief zal doorbreken op de desktop?

Offline geertman

• Lid
« Reactie #65 Gepost op: 2010/01/04, 11:49:51 »
ff opfrissen
Wat is de Ubuntu ring
De Ubuntu ring is een webpagina waarop Ubuntu/Linux gerichte website`s staan gelinkt .

Waaraan moet je voldoen .
Je meld je eigen Ubuntu/Linux gerichte site aan en plaats op je site een link naar de Ubuntu Ring .Het liefst met de Ubuntu ring logo .
Waarna ik ervoor zorg dat jouw page in de ring komt te staan

Dat is eigenlijk alles .

Offline furioza

• Lid
    • furioza.nl
« Reactie #66 Gepost op: 2010/01/04, 18:16:02 »
Is 2010, eindelijk na zoveel jaren, "het jaar" dat Linux definitief zal doorbreken op de desktop?

Wat mijn betreft wel.
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

Offline geertman

• Lid
« Reactie #67 Gepost op: 2010/01/09, 19:31:46 »

Wat mijn betreft wel.
Mijn site http://members.home.nl/c.c.maas en http://members.home.nl/c.c.maas/Ubunturing.html is nu te bekijken in meerdere talen met behulp van googel translate . Zal wel hier en daar dan niet altijd 100% goed vertaald zijn. Maar vind de optie wel handig zo kun je bijvoorbeeld bekijken in het Duits Engels Frans Hindoestaans etc.

Offline geertman

• Lid
« Reactie #68 Gepost op: 2010/01/14, 12:54:43 »
Een nieuw dvd hoesje en cd-label voor De komende Ubuntu release 10.04 geplaatst op de site .
Met dank aan Chau kar Man voor het orgineel .

Offline geertman

• Lid
« Reactie #70 Gepost op: 2010/01/19, 01:03:39 »
De site weer verder uitgebreid .
Tip`s of voorstellen ideeën altijd welkom .
De site moet zo uitgebreid mogelijk worden .

Offline chris.

• Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
« Reactie #72 Gepost op: 2010/03/14, 21:11:26 »
waarom?

Offline geertman

• Lid
« Reactie #73 Gepost op: 2010/03/14, 21:20:45 »
waarom?
Dat de periode dat de site`s bestaan hebben laten zien dat de site`s geen toegevoegde waarde hebben .
Maar als er iemand is die daar anders over denkt de site gerust mag doorzetten op zǹ eigen webruimte .

Offline Tom

• Lid
« Reactie #74 Gepost op: 2010/03/14, 21:37:32 »
Als je een Site maakt of een Blog doe je dat voor je eigen plezier , bezigheid en ook gemak.
Dan doe je het ook voor andere hebben ze er iets aan prima , wanneer niet ook goed.
Ik heb echt veel plezier aan mijn Blogje , en na elke her-installatie gebruik ik heb voor bv mijn sources.lis , Macromedia etc qua instellingen.
Ik weet zelfs niet of er Personen zijn die hem gebruiken ..echt geen idee maar lig er absoluut niet van wakker. :D :D
Dus gewoon verder doen zou ik zeggen. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.