Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Empathy automatisch onzichtbaar inloggen  (gelezen 1492 keer)

Empathy automatisch onzichtbaar inloggen
« Gepost op: 2009/11/15, 15:17:45 »
Hey,

ik gebruik nu al een tijdje naar tevredenheid Empathy maar wil dat hij standaard inlogt met de status onzichtbaar, aangezien Empathy zelf automatisch opstart. Is dit mogelijk?

Re: Empathy automatisch onzichtbaar inloggen
« Reactie #1 Gepost op: 2009/11/15, 21:14:35 »
Kan je als je -->bewerken-->voorkeuren-->algemeen-->automatisch verbinden bij opstarten uitvinkt.

« Reactie #2 Gepost op: 2009/11/16, 00:39:16 »
Bedankt.
Die optie had ik wel al gezien, ik hoopte eigenlijk dat er ook een mogelijkheid was wél in te loggen, zodat ik zelf kan zien of er genoeg boeiend volk online is om zelf online te komen ;)

Maar dat zit er dus niet in?

Offline roggie10

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/11/16, 01:00:12 »
Kan je als je -->bewerken-->voorkeuren-->algemeen-->automatisch verbinden bij opstarten uitvinkt.

Dat is bij mij aangevinkt maar hij logt dus niet automatisch in. Ik moet Empaty handmatig opstarten. Hij staat wel onder dat envelopje naast de klok maar logt dus niet automatisch in. Is daar nog wat aan te doen??
Dell XPS M1710
2.33 GHz processor @ 2.50 GHz
2024 mb ram @ 667 MHz
nVidia gForce 7950GTX 512mb
Ubuntu 9.10 met windows vista dual boot (vista alleen voor spellen)

UBUNTU RULES!!

« Reactie #4 Gepost op: 2009/11/16, 14:55:57 »
Dat vinkje is inloggen bij de accounts zodra het prog gestart is. Jij wil dat het prog automatisch met ubuntu opstart neem ik aan.
Dat kan je doen door in het Configuratiescherm bij Opstarttoepassingen Empathy toe te voegen. Het uit te voeren commando is ook gewoon 'empathy'.

Maar nu blijft de vraag; hoe zorg ik dat hij wél automatisch de accounts inlogt, maar dat de status standaard staat ingesteld op verborgen?

Offline roggie10

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2009/11/17, 20:33:20 »
Wat je eens zou kunne proberen is empathy op verborgen zetten en dan afmelden. De volgende keer dat je je weer aanmeld staat deze op verborgen. Ik weet nu ff niet of dat ook gebeurt als je opnieuw inlogt. Maar heb hier ff gekeken. Als ik verborgen ben en dan afsluit, start hij de keer daarop weer verborgen op.

Gr roggie10

PS. Ik d8 dat empathy al bij opstarttoepassingen stond maar schijnbaar toch niet. Gelijk ff erbij zetten O0
Dell XPS M1710
2.33 GHz processor @ 2.50 GHz
2024 mb ram @ 667 MHz
nVidia gForce 7950GTX 512mb
Ubuntu 9.10 met windows vista dual boot (vista alleen voor spellen)

UBUNTU RULES!!

« Reactie #6 Gepost op: 2009/11/19, 20:28:09 »
Bij mij werkt dat iig niet. Ik zal de makers eens tippen om dit in te bouwen :)