Ik word helemaal gek van dit waardeloze stuk troep genaamd OpenSUSE. Het deugt echt van geen kanten. De installatie is verschrikkelijk onhandig, lelijk en knullig (ik moet 1 minuut wachten op het starten van CUPS), installatie van software verloopt zowel via de package manager als via one-click hetgeen erg verwarrend is, ik heb volgens een notifier 9 updates, terwijl dat er in werkelijkheid veel meer zijn, er wordt van alles meegeinstalleerd als ik een nvidia-driver installer (hulp van openoffice, spelletjes etc), na de installatie van de nvidia-driver is die blijkbaar helemaal niet geinstalleerd want X start niet meer, ik kan OpenOffice niet verwijderen, hij vergeet mijn draadloze verbinding steeds, mijn GRUB is overschreven terwijl ik dat in de installatie duidelijk heb afgevinkt, ik kan met geen mogelijkheid controleren op updates, als ik iets in Yast doe, opent Yast voor elke actie 3 extra schermen....
Waarom is het zo moeilijk voor Novell om een fatsoenlijk OS te maken? Dit is nog veel erger dan de vorige release. Wat een prutsers.