Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Emesene vraag  (gelezen 506 keer)

Offline R1P

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Emesene vraag
« Gepost op: 2009/11/12, 17:09:11 »
Hey,

Ik heb Emesene erop gezet, maar heb ik de vraag of ik kan uitschakelen dat hij nieuwe vensters meteen opent.
Want ik vind het lastig als ik een bericht typ, iemand praat en dat hij het scherm meteen opent waardoor ik weer opnieuw moet gaan beginnen met typen.

Mvg R1P

Offline Lod

• Lid
Re: Emesene vraag
« Reactie #1 Gepost op: 2009/11/12, 17:41:49 »
Bij de opties, tweede tabblad 'Interface'. Ik denk dat je de onderste optie moet hebben, maar er staan meer kandidaten bij.
Men mijde de serieuzen, want zij missen de ernst. Zij zijn zo lichtzinnig, dat zij hun mening voor de enige waarheid houden.
Godfried Bomans

Offline R1P

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/11/12, 17:53:58 »
Bij de opties, tweede tabblad 'Interface'. Ik denk dat je de onderste optie moet hebben, maar er staan meer kandidaten bij.

Nee dat is het niet. Ik bedoel dat als ik een gesprek sluit, en ik krijg even later andwoordt. Opent Emesene het scherm meteen, ipv in de Startbalk ( of hoe het ook heet in Ubuntu ) te laten staan, word deze meteen geopent.

Offline Carharttguy

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/11/12, 19:18:03 »
Opties -> tabblad interface -> Tabblad gespreksvenster -> 5de optie, verberg chatvensters automatisch aanvinken.

Staat het al aangevinkt? Nog eens uit vinken en aanvinken. :)

Offline R1P

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/11/12, 19:49:42 »
Opties -> tabblad interface -> Tabblad gespreksvenster -> 5de optie, verberg chatvensters automatisch aanvinken.

Staat het al aangevinkt? Nog eens uit vinken en aanvinken. :)

Thanks ik ga het proberen, en ook doet de webcam ( van een ander ) het niet. Ik heb Libmimic0 geïnstalleerd maar het staat nog steeds aangegeven dat Libmimic niet is geïnstalleerd

- Het werkte, bedankt :D.
Nu nog ff oplossen dat ik ook webcams kan zien, iemand suggesties ?

Mvg Teun

- Ook kan ik iemand met een @yahoo.com niet toevoegen aan mijn lijst in Emesene, hoe komt dit ?

Mvg
« Laatst bewerkt op: 2009/11/12, 20:35:26 door R1P »