Een KDE-screensaver kan wel op GNOME hoor. Gewoon de installatieinstructies volgen:How to Install:1 install package "kdebase-workspace-dev"2 download.3 extract (tar -xzf "the file you downloaded")4 change to the new directory (KOceanSaver)5 run "qmake KOceanSaver.pro"6 run "sudo make install"
Hij installeert alleen jammer genoeg niet Ik krijg een fout tijdens sudo make install
Citaat van: Vistaus op 2009/11/12, 21:46:32Een KDE-screensaver kan wel op GNOME hoor. Gewoon de installatieinstructies volgen:How to Install:1 install package "kdebase-workspace-dev"2 download.3 extract (tar -xzf "the file you downloaded")4 change to the new directory (KOceanSaver)5 run "qmake KOceanSaver.pro"6 run "sudo make install"Ja maar, als je GNOME aan het draaien bent, zal die toch zijn eigen screensavers gebruiken? Beide desktops hebben hun eigen screensaverinstellingen. Net zoals een dynamisch KDE-wallpaper installeerbaar is terwijl je GNOME draait, maar niet bruikbaar is.
Citaat van: Vistaus op 2009/11/12, 21:50:59Hij installeert alleen jammer genoeg niet Ik krijg een fout tijdens sudo make install Tja, wie gebruikt er ook qmake voor een KDE-programma? CMake is veel krachtiger, en kan allerlei KDE-macro's gebruiken.
Citaat van: Typhoner op 2009/11/12, 21:52:40Citaat van: Vistaus op 2009/11/12, 21:50:59Hij installeert alleen jammer genoeg niet Ik krijg een fout tijdens sudo make install Tja, wie gebruikt er ook qmake voor een KDE-programma? CMake is veel krachtiger, en kan allerlei KDE-macro's gebruiken.QMake is anders wel van Trolltech hoor
Ja hoor zoek in synaptic eens naar XScreenSaver dan krijg je er gelijk 200 bij en ze werken gewoon wel de data en extra's er bij doen.