Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Aantal problemen met Listen music player & VLC  (gelezen 824 keer)

Aantal problemen met Listen music player & VLC
« Gepost op: 2009/11/04, 20:41:09 »
Hallo allemaal,

Ik heb laatste update helemaal opnieuw geinstalleerd.
Mijn muziekspeler is Listen en voor films gebruik ik veelal VLC.

Echter heb ik met de laatste versie (9.10) problemen met het afspelen van muziek met  Listen.
Stottert in het begin vaak met playback, en dan wordt het scherm ook alsof het vast gaat lopen.
Hierdoor gaat emesene (met currentsong plugin) ook weer vastlopen, zeer irritant dus.

Verder wil mijn VLC speler, geen x264 gecoderde bestanden afspelen, terwijl anders mediaspelers dit gewoon wel doen.
Echter speelt hij divx en dvd's gewoon soepel af.
Wanneer ik x264 open, sluit hij weer gelijk af...

Heb geprobeerd repositories toe te voegen en nieuwe versies te installeren van beide programma's, echter blijft het probleem ontstaan ondanks deze updates.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Versienummers:
Listen Music Player 0.6.3
VLC Media Player 1.0.2

Offline jan11000

• Lid
Re: Aantal problemen met Listen music player & VLC
« Reactie #1 Gepost op: 2009/11/04, 20:51:53 »

Re: Aantal problemen met Listen music player & VLC
« Reactie #2 Gepost op: 2009/11/05, 17:36:31 »
Ja had ik al gedaan.

Dvd's speelt hij trouwens ook niet af :S wat hij wel vreemdgenoeg in gnome-mplayer doet..
Snap er geen meter van :S
« Laatst bewerkt op: 2009/11/06, 20:37:01 door mainstream »