Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Geen werkbladachtergrond  (gelezen 875 keer)

Offline flipflipsen

• Lid
  • Steunpunt: Nee
[Opgelost] Geen werkbladachtergrond
« Gepost op: 2009/10/30, 18:02:16 »
Hoi,

Ik heb vandaag de upgrade gestart van 9.04 naar 9.10.
Alles is goed gegaan voor zover ik kan beoordelen, op een ding na.

Ik had de standaard 9.04 werkbladachtergrond.
Na upgraden is de werkbladachtergrond gewoon zwart, en ik kan hem niet wijzigen.

Ik kan wel aangeven dat ik een andere werkbladachtergrond wil, maar de achtergrond blijft gewoon zwart. Ook als ik online een mooie achtergrond wil instellen.
Dan werkt alles normaal, alleen de achtergrond blijft zwart.

Weet iemand, wat de reden kan zijn, en hoe dit op te lossen. (ik heb eindelijk een fervent aanhanger van windows zover gekregen om over te stappen naar Ubuntu, maar als ik dit niet krijg opgelost, stapt ze terug naar windows). Dat wil je dus echt niet.

mvg,  Flip
« Laatst bewerkt op: 2010/12/15, 15:31:55 door flipflipsen »

Offline tabasco

• Lid
Re: Geen werkbladachtergrond
« Reactie #1 Gepost op: 2009/10/30, 18:51:59 »
ik heb dat ooit gehad bij versie 8.10, toen kon ik door te wisselen met de opties ' zoom, scaled, tiled' etc. Mijn achtergrond weer tevoorschijn krijgen.

Offline Drummies

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/10/30, 18:58:18 »
uiterlijke voorkeuren systeem»»voorkeuren»»uiterlijk.....kleuren kan je een keuze maken egale,horizontale en verticale kleuren(verloop) een vervolgens op kleur kiezen dmv kleuren schijf is nu waarschijnlijk zwart erop klikken en de kleurenschijf wordt zichtbaar
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline tabasco

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/10/30, 19:08:42 »
uiterlijke voorkeuren systeem»»voorkeuren»»uiterlijk.....kleuren kan je een keuze maken egale,horizontale en verticale kleuren(verloop) een vervolgens op kleur kiezen dmv kleuren schijf is nu waarschijnlijk zwart erop klikken en de kleurenschijf wordt zichtbaar
Ik denk dat flip bedoelt dat hij juist geen kleur wil, maar een zelf gekozen afbeelding...

Offline Drummies

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/10/30, 19:13:23 »
Dat kan ook als die afbeeldingen zijn opgeslagen....deze instellen als achtergrond
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline flipflipsen

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2009/10/30, 20:27:00 »
Hoi,

Ik heb van alles geprobeerd. De uiteindelijke oplossing was om het vinkje bij uitgwelijnd houden uitgezet, en voila, de afbeelding was er weer.

Later stond het vinkje er weer vanzelf. Maar de achtergrond is gebleven.

bedankt voor jullie support.

Flip