Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: virtualbox videokaart fout  (gelezen 918 keer)

Offline flipperrr

• Lid
virtualbox videokaart fout
« Gepost op: 2009/10/27, 16:28:28 »
hallo ik heb virtualbox met daarin windows draaien zodat mijn zoon eventueel spelletjes zou kunnen spelen
maar naar installatie krijg ik steenvast bij meerdere spelen de volgende fout meldigen
en ja ik de guestsession geinstalleerd en virtuele xp zegt dat ik over de juiste directx beschik...
iemand een tip ik heb al uren rond gezocht naar topic met antwoorden maar geen succes
alvast bedankt

Re: virtualbox videokaart fout
« Reactie #1 Gepost op: 2009/10/27, 20:01:13 »
3D ondersteuning in Virtualbox is nog experimenteel en moet nog geïnstalleerd worden. Tot heden heb ik het nog niet aan de praat kunnen krijgen.
Met de VMare server is het me wel gelukt om 3D ondersteuning aan de praat te krijgen, na een langdurig installatie proces werkte het spel wel, maar zover ik dat in kon schatten, erg traag. Voorlopig maar in de koelkast zetten en eens kijken naar Cedega of CrossOver voor 3D of een native zien te vinden.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.