Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bestand openen in Opera  (gelezen 739 keer)

Offline vragen

• Lid
Bestand openen in Opera
« Gepost op: 2009/10/18, 06:35:04 »
Beste lezers,

Via Opera wilde ik deze document downloaden:

www.ombudsman.nl/.../980025%20%2097.02867.doc  (let op deze link is niet rechtstreeks te benaderen, via google te vinden tussen aanhalingsekens: "stelt dat er na het wegvallen van de werkzaamheden")
Alleen dat wil helaas niet! Ik krijg dan een paar keer dezelfde melding:

OpenOffice.org 3.0 Bord: verboden in te rijden: /home/bennie/.opera/temporary_downloads/980025 betaat niet.

De volgende melding /home/bennie/97.02867_1.doc bestaat niet

Via Firefox werkt het wel goed, maar wat is er met Opera aan de hand? Ik gebruik versie 10.
« Laatst bewerkt op: 2009/10/18, 06:39:16 door vragen »

Re: Bestand openen in Opera
« Reactie #1 Gepost op: 2009/10/18, 20:07:54 »
Extra>>>Voorkeuren...>>>Geavanceerd>>>Programma's

Voeg daar eens doc toe als protocol en openen met OpenOffice Writer. Kijk eens of dat werkt :)

Offline vragen

• Lid
Re: Bestand openen in Opera
« Reactie #2 Gepost op: 2009/10/19, 19:17:58 »
Bedankt voor je antwoord, nu de vraag hoe voeg je zo een protocol toe? Hoe doe je dat stap voor stap? Dan zou ik ook handig vinden om Evolution als mail programma in te stellen!

Ik heb nu standaard programma gedaan, hij opent wel eventjes OpenOffice maar blijft komen met deze melding!